#1 Skrevet November 6, 2007 Sånn i tilfelle det er noen som må ha bilen sin på periodisk kjøretøykontroll snart så har vinjes tilbud til kr 250,- for tiden. Hadde min inne i dag, bestilte time i går så servicen er heller ikke å klage på. Ikke fant dem ikke eksisterende feil heller, slik som mange andre som har billig kontroll gjør for å tjene tilbake pengene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2007 Sånn i tilfelle det er noen som må ha bilen sin på periodisk kjøretøykontroll snart så har vinjes tilbud til kr 250,- for tiden. Hadde min inne i dag, bestilte time i går så servicen er heller ikke å klage på. Ikke fant dem ikke eksisterende feil heller, slik som mange andre som har billig kontroll gjør for å tjene tilbake pengene. Henger meg på her. Hadde min inne hos Vinje til EU kontroll i Oktober, og er kjempefornøyd. God jobb, flott service og ikke minst fin fine priser! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2007 Henger meg på her. Hadde min inne hos Vinje til EU kontroll i Oktober, og er kjempefornøyd. God jobb, flott service og ikke minst fin fine priser! Truls Hvor holder Vinje til henn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2007 Ved statoil på nardo. Bare gode erfaringer med disse gutta:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2007 Verksmesteren på Vinjes er en tidligere kollega av meg. Kjernekar som har gjort mye for å gjøre Vinjes til et godt verksted på alle måter. Jeg bruker dem selvsagt rett som det er, og er godt fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2007 Ved statoil på nardo. Bare gode erfaringer med disse gutta:-) Ok, får prøv dæm nest gang æ å da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...