Billig EU-kontroll på vinjes

Anbefalte innlegg

Sånn i tilfelle det er noen som må ha bilen sin på periodisk kjøretøykontroll snart så har vinjes tilbud til kr 250,- for tiden. Hadde min inne i dag, bestilte time i går så servicen er heller ikke å klage på.

 

Ikke fant dem ikke eksisterende feil heller, slik som mange andre som har billig kontroll gjør for å tjene tilbake pengene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn i tilfelle det er noen som må ha bilen sin på periodisk kjøretøykontroll snart så har vinjes tilbud til kr 250,- for tiden. Hadde min inne i dag, bestilte time i går så servicen er heller ikke å klage på.

 

Ikke fant dem ikke eksisterende feil heller, slik som mange andre som har billig kontroll gjør for å tjene tilbake pengene.

 

Henger meg på her. Hadde min inne hos Vinje til EU kontroll i Oktober, og er kjempefornøyd. God jobb, flott service og ikke minst fin fine priser!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på her. Hadde min inne hos Vinje til EU kontroll i Oktober, og er kjempefornøyd. God jobb, flott service og ikke minst fin fine priser!

 

Truls

 

 

Hvor holder Vinje til henn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved statoil på nardo.

 

Bare gode erfaringer med disse gutta:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verksmesteren på Vinjes er en tidligere kollega av meg. Kjernekar som har gjort mye for å gjøre Vinjes til et godt verksted på alle måter. Jeg bruker dem selvsagt rett som det er, og er godt fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved statoil på nardo.

 

Bare gode erfaringer med disse gutta:-)

 

Ok, får prøv dæm nest gang æ å da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.