Anbefalte innlegg

Noen som ha erfaring med xenonkit til 2002 mod passa 3bg? Noen påstår at reflektorene blir

oppbrent...Har en kamerat som gjorde det på en caravelle T4 og d ble dritbra. Har ikke hørt noe fra han om at det ble problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xenon utvikler mindre varme enn originale halogenpærer, så det at reflektoren brenner mener jeg er en myTe.

Correct me if i'm wrong..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ha erfaring med xenonkit til 2002 mod passa 3bg? Noen påstår at reflektorene blir

oppbrent...Har en kamerat som gjorde det på en caravelle T4 og d ble dritbra. Har ikke hørt noe fra han om at det ble problemer.

 

Jeg har kjørt med ettermontert xenon på min i 2-3 mnd, og merker ingenting av evt skader på lykter.....

Så det tror jeg du trygt kan gå for.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare bullshitt at reflektorene brenner opp. Xenon utvikler mindre varme og mer lys med 15w mindre så dette er umulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte over et halvt år med ettermontert xenon i både nærlys og fjernlys, ingen problemer i hele tatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xenon utvikler mindre varme enn originale halogenpærer, så det at reflektoren brenner mener jeg er en myTe.

Correct me if i'm wrong..

 

Jeg har lest at billige xenon-pærer gir fra seg gasser som ødelegger reflektorer, men om dette er sant eller ei vet jeg ikke.

 

En ting jeg vet med sikkerhet er at det ene linselyset (nærlyset) på min A6 er helt ødelagt i reflektoren. Her er pæra i god stand (nesten ny) men det er nesten ingenting lys på veien fra den ene lykta. Dette er originale xenon-lys. Hvis reflektoren ikke er ødelagt av varme, hva da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,takker for svar.Men Bjørn,hvor skaffet du xenon på fjernlys?? (Kjæresten vil ha 1000-metringer men kommer ikke på tale)synes de ødlegger utseende ganske mye,men kunne godt tenkt meg litt bedre lys!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte bare et ekstra sett.

Ett sett H7 til nærlys og ett sett H7 til fjernlys, da har du veldig godt lys på bilen. ( bare sørg for å få dem riktig justert )

 

Eneste "problemet" var å finne plass til ballastene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt ett år med det på min bil uten problemer. MEN, har sett en T5 caravelle som hadde dette på jobb, og der ble reflektorene "svidd". Måtte bytte begge lyktene på denne, det var parabolske reflektorer her, ikke linser. Så nesten ut som det hadde "gasset" på merkene i reflektorene, så mulig jeg støtter teorien til Per. Dette settet var ikke identisk til mitt/mine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.