Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på å chippe Passaten, og ser at Auto Team Molde er forhandler for TS Racing.

Noen her inne som har noe erfaring med Auto Team? Har de like fishy rykte på seg som Tommy selv har beygnt å få?

 

Mvh. Adrian Ringstad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Lurer på å chippe Passaten, og ser at Auto Team Molde er forhandler for TS Racing.

Noen her inne som har noe erfaring med Auto Team? Har de like fishy rykte på seg som Tommy selv har beygnt å få?

 

Mvh. Adrian Ringstad

 

Har en kompis som chippet A3'n sin der. Fikk meget bra service, gikk som ett skudd! Eneste "minuset" var prisen.....

 

Regner med du har fått med deg dette?

Chipsenter.no v\Johan kommer til byen! Billig hester, topp service!!

 

Les om tilbakemeldingene her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Lurer på å chippe Passaten, og ser at Auto Team Molde er forhandler for TS Racing.

Noen her inne som har noe erfaring med Auto Team? Har de like fishy rykte på seg som Tommy selv har beygnt å få?

 

Mvh. Adrian Ringstad

 

Hei. Jeg og per håkon har begynt med chip her i ålesund også. Så det er bare å si fra så kommer han hit.

Det skjer da hos Nørves automobilservice.

For tilbud kan du jo ringe meg på 95485533

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt flere medlemmer inne her hos TS-Molde, ennå ingen som har klaget til meg i hvertfall. Ett av målene mine er å yte god service til alle, medlemmer eller ikke.

Prisen vår på tuning inkluderer også evnt å sette bilen tilbake til org og test/diagnose før og etter tuning. I tillegg har vi vært behjelplige dersom det skulle være noe annet med bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun positive erfaringer med AutoTeam Molde. Har ikke chippet bilen, men de har alltid vært behjelpelig med alt annet jeg har hatt av bil problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Lurer på å chippe Passaten, og ser at Auto Team Molde er forhandler for TS Racing.

Noen her inne som har noe erfaring med Auto Team? Har de like fishy rykte på seg som Tommy selv har beygnt å få?

 

Mvh. Adrian Ringstad

 

Jeg kan på det varmeste anbefale TS-avd.Molde. Vi må ikke blande prosjekt og chipping, heller ikke avd. mot en annen avd. Per Håkon driver seriøst og jeg tror ingen reiser etter chipping misfornøyd. Når det gjelder pris,får man det man betaler for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har chippet med han 2 ganger til nå å ska chippe så fort som rå igjen no ny bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.