19" Pirelli P-Slots og Snowflakes

Anbefalte innlegg

Fant disse godbitene på nettet.

 

image064.jpg

 

100_0553.jpg

 

pslots.jpg

 

100_0552.jpg

 

h2o07%20053.jpg

 

DSC03216.jpg

 

h2057.jpg

 

h2056.jpg

 

Disse skaffer slike felger bdautofelgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser faktisk bedre ut i 15" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P slotsa var feite i 19". At ikke Pirelli har relansert felgene er utrolig dumt, men er bra det er noen som har tatt saken i egne hender.

 

smaken er som baken:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grådig! : rock :

 

ser forøvrig ut til å være skjært ut av samme "malen" når man ser formen på eikene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje samlet bestilling av felger med design frest etter ønske?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står noe om dette i det forrige PVW, og nr før det. Skjønte ikke sammenhengen før nå,når jeg fikk se bildene. Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, dette var tøft=) så for en stund tilbake 14x9" 3tlg pslots på ebay, det var også barskt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg fire sånne emner og jeg skal lage akkurat det mønsteret du vil....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man emnaer da? Må vel ha solide blokker du da? (hvis ikke må vel vel lage delte?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth Vigane i klubben kjøpte seg noen 3-delte felger og lagde senter selv, er selvsagt enklere med delte felger men vil tro de kanskje har brukt noen felger med mye gods her og skjært ut P-slottene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth Vigane i klubben kjøpte seg noen 3-delte felger og lagde senter selv, er selvsagt enklere med delte felger men vil tro de kanskje har brukt noen felger med mye gods her og skjært ut P-slottene?

 

Ser helt tydelig at det er samme utgangspunkt på P-slutsa og Snowflaka ja.

Ser også tydelig at P-slutsa er frest...

 

Ma da gå an å skaffe slike emner : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom akkurat på... med klubbkallenderen som kom nylig, fulgte der ikke med reklame for ei eller annen dekksjappe som tilbydde spesialllagde felger hvor en kunne mer eller mindre designe de selv? Og at de hadde investert i maskin til x millioner kroner som kunne gjør det meste slikt... Vil tro de muligens også har slike emner isåfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom akkurat på... med klubbkallenderen som kom nylig, fulgte der ikke med reklame for ei eller annen dekksjappe som tilbydde spesialllagde felger hvor en kunne mer eller mindre designe de selv? Og at de hadde investert i maskin til x millioner kroner som kunne gjør det meste slikt... Vil tro de muligens også har slike emner isåfall?

Den maskinen til X-antall mill kan kun frese til riktig innpress på navet på felgen + lage bolthull ;) Så litt missvisene reklame.. ;)

Men har man penger nok, kan jeg få en fabrikk i kina til å lage hvilken felg som helst..i hvilken størrelse som helst. For de kan lage former etter ønske, men som sagt.. ikke akkurat gratis.. Men MULIG :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel like enkelt å ringe over dammen og få kjøpt blokker, og få de sendt hjem hit.

Spørs da om frakta blir litt vel horribel :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å bruke noen Carline CMo felger å frese ivei....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å bruke noen Carline CMo felger å frese ivei....;)

 

Før eller etter at vi måtte rane den banken Pål? Hehe.

 

Custom-hjul er og blir dyrt. Uansett. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før eller etter at vi måtte rane den banken Pål? Hehe.

 

Custom-hjul er og blir dyrt. Uansett. :o

Trenger ikke bli dyrt..........går fint å bruke noen 3-delte felger som utgangspunkt å lage nytt senter selv. Men da bør man kjenne noen med tilgang til heftig cnc-utstyr såklart ;) Kanskje eneste måten å få Carline CMo felger fine på i mine øyne hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger med flatt senter fins jo i bøtter og spann til en vettug pris.

Men det må da finnes noe bedre utgangspunkt...?

 

Er ikke så mange store NC-dreibenker i norge som kan dreie hele felgen desverre.

 

Vil anslå selve maskineringa til ca 700,- pr felg (noe ala P-slutsa)

I tillegg cadding og postprosessering en tusing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det bare jeg som er helt på jordet eller er "P"en i P-slots felgene på passaten feil vei??

ser på golfen er de riktig vei...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det bare jeg som er helt på jordet eller er "P"en i P-slots felgene på passaten feil vei??

ser på golfen er de riktig vei...

 

De er tydeligvis laget speilvendt på venstresida, slik at felgen ser "lik" ut på begge sider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er tydeligvis laget speilvendt på venstresida, slik at felgen ser "lik" ut på begge sider.

 

Ahh.. at ikke jeg tenkte på det. Det er en ting som irriterer meg med porsche turbo felger at alle er like så de buer fremover på ene siden og bakover på andre: bh :

 

Så mulig det er noen andre glupe hoder der ute:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh.. at ikke jeg tenkte på det. Det er en ting som irriterer meg med porsche turbo felger at alle er like så de buer fremover på ene siden og bakover på andre: bh :

 

Så mulig det er noen andre glupe hoder der ute:p

 

Enig med deg når det gjelder porsche felgene. disse er noe jeg virkelig irriterer meg over selv.

 

Men når det gjelder en P så vil jeg at den skal kunne leses riktig vei. uansett hvilken side av bilen felgen sitter på. vi leser da fra venstre til høyre her i landet. ?!?ekki iv røjg rellE?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg når det gjelder porsche felgene. disse er noe jeg virkelig irriterer meg over selv.

 

Men når det gjelder en P så vil jeg at den skal kunne leses riktig vei. uansett hvilken side av bilen felgen sitter på. vi leser da fra venstre til høyre her i landet. ?!?ekki iv røjg rellE?

 

enig med at P-slotsa så hadde det vært bedre om den gikk riktig vei ja, men tanken om at det ser likt ut på hver side er jo ikke dum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.