#1 Skrevet November 8, 2007 nå, er det ikke lenge før den kommer. gleder meg.. kan nevne litt av bilene som er med audi S3 Audi S4 Audi S4 prostreet edition VW golf GTI VW golf R32 VW golf R32 prostreet edition http://www.ea.com/prostreet/media.jsp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2007 ble ikke så altfår begeistra av den linken men.... får vell se når spillet ligger ute på piratebay:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2007 Gleder meg. så rå bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2007 liten smakebit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2007 Aktuelt å handle dette ja. Får vel bli sammen med PS3 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2007 Noen som har funnet koder da? Gidder ikke spille rundt spillet for å få kjørt litt bredt med porsche'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2007 Funka ikke noe sånn helt overlegent bra på maskina mi det her gitt... Må jo vente til alle de andre har kjørt før jeg kan kjøre, ellers får jeg typ 0,5 FPS.... Men heftig grafikk da, og gameplay ser jo forsåvidt helt ok ut:) Bra physics også til å være NFS, hvertfall når man setter det på det vanskeligste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2007 Funka ikke noe sånn helt overlegent bra på maskina mi det her gitt... Må jo vente til alle de andre har kjørt før jeg kan kjøre, ellers får jeg typ 0,5 FPS.... Men heftig grafikk da, og gameplay ser jo forsåvidt helt ok ut:) Bra physics også til å være NFS, hvertfall når man setter det på det vanskeligste. Vanskeligste? "KING"? Fortsatt ingen simulator men. Kan vel drifte noen timer før man blir lei. Trenger bare biler med mer guffe så skulle hatt noen koder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2007 fan å daukjedelig spill.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2007 er vel ingen som har prøvd heil værsjonen av dette enda! da det har slip den 22/11-07! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2007 er vel ingen som har prøvd heil værsjonen av dette enda! da det har slip den 22/11-07! Har nå sett at fullversjonen har ligget ute noen dager på "pirat" sidene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2007 spiller fullversonen as we speak. får vell bedre heltetsinntrykk utover i spillet håper jeg: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2007 Så fatalt at Audi'ene ikke kan brukes til drifting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 17, 2007 er vel ingen som har prøvd heil værsjonen av dette enda! da det har slip den 22/11-07! Da vet du sikkert at det kom i the great US and A for 4 dager siden. Heldigvis akkurat nok til at vi selvfølgelig har rukket å fått det tilsendt med brevdue på speed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2007 Da vet du sikkert at det kom i the great US and A for 4 dager siden. Heldigvis akkurat nok til at vi selvfølgelig har rukket å fått det tilsendt med brevdue på speed LOL!!! : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 17, 2007 Så 'vanskelig' driftinga er. Herjer jo med en AE86 med bodykit+nos stage1(112hk) mot 800hk+ supra'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 17, 2007 hvor får jeg kjøpt biler a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 18, 2007 Har spilt en times tid nå. Er ikke imponert over dette nei, men får se om det bedrer seg utover spillet. Plottet er jo tynt, som det bestandig har vært i NFS spillene, i tillegg er selve oppsettet fryktelig rotete i forhold til tidligere. Syns heller ikke grafikken er noe bedre enn de forrige i serien, i tillegg er det mye tyngre å dra. Hakker greit i 1680 x 1050, ligger på rundt 20 fps tenker jeg, og det er for dårlig, bør ha rundt 40-50. Må vel sette ned oppløsningen et hakk eller radere på detaljene. Jeg tenker med stor beundring tilbake på det største spillet EVER i NFS serien: Porsche 2000. Det vil for alltid være det beste, uansett hva som måtte komme i fremtiden. hvor får jeg kjøpt biler a? Garage - Car lot antar jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 18, 2007 fan så rotete menyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 22, 2007 ikke imponert over dette spillet akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 22, 2007 er det bare meg som er dum eller er det bare mulig å "drifte" på små korte strekninger, i såfall så kaster jeg hele spillet i dass her og nå! Carbon er faktisk litt moro å drifte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 23, 2007 Fult mulig å drifte langt med porsche 911 GT2'n Som ett lite gametip så funker en stock AE86 til laangt uti spillet(til du har spart opp til gt2'n) Runda spillet nå, Pagani Zonda med 1018hk anbefalles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 23, 2007 Jeg hadde vel samme erfaring som de fleste her... Enig i det med rotete meny altså.. Irriterende.. Og jeg skaffet meg spillet kun fordi jeg hadde et håp om at de kunne ha laget en god driftebit.. Drifta som gal på carbon, men det var jo alt for enkelt og lite realistisk.. Og på Pro street så synes det jeg det virker som om spillet styrer bilen, og ikke jeg... (sitter med ratt og pedaler til 360) sålangt er det ikke noe å skryte av, men vi får se i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 23, 2007 jeg prøvde spillet for første gang i natt. vell og merke på PS2. og må faktisk si at jeg ble utrolig skuffet. Hadde mye større forventinger til dette spillet. hele spillet er uoversiktlig og ting fungerer veldig dårlig. driftingen er grei, men som blir sagt tidligere så er det bedre på carbon. mulig det blir bedre utover spillet men, vi får se hovr lenge jeg gidder å holde på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 23, 2007 min mening er at forsa 2 faktisk er bedre. bortsett fra driftingen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...