Anbefalte innlegg

Ingen spill er som forza, og drftingen på fm2 er overlegent over alle spill. Realistisk simulator, mot dustete nfs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fult mulig å drifte langt med porsche 911 GT2'n

 

Som ett lite gametip så funker en stock AE86 til laangt uti spillet(til du har spart opp til gt2'n)

 

Runda spillet nå, Pagani Zonda med 1018hk anbefalles :)

 

 

 

er ikke å holde driften som er problemet, men selve strekningen.... er jo 3 svinger også erre slutt, wtf?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste driftinga som nfs har levert var på NFSU2 :) der var det ganske bra !

sitter her med prostreet på pc, og angrer på at eg ikkje la pengene i PS3 fondet i staden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterendes vanskelig å styre bilen med tastatur. Det var enklere på foregående spill.. Speed challenge blir jo nesten umulig når man kjører i 300kmt++. Driftinga er kjedelig og man har ikke utbytte av å oppgradere bilene for man har jo lagt olje på asfalten og dekka i "drift" mode. Mer hk så bare spinner man uansett uten å få fart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen spill er som forza, og drftingen på fm2 er overlegent over alle spill. Realistisk simulator, mot dustete nfs

 

Støtter dette! FM2 er det råeste som er sluppet pr dags dato. :D:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen spill er som forza, og drftingen på fm2 er overlegent over alle spill. Realistisk simulator, mot dustete nfs

 

Kan ikke bli mer enig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke å holde driften som er problemet, men selve strekningen.... er jo 3 svinger også erre slutt, wtf?

 

Hva er problemet? får lite poeng?

 

 

 

Irriterendes vanskelig å styre bilen med tastatur. Det var enklere på foregående spill.. Speed challenge blir jo nesten umulig når man kjører i 300kmt++. Driftinga er kjedelig og man har ikke utbytte av å oppgradere bilene for man har jo lagt olje på asfalten og dekka i "drift" mode. Mer hk så bare spinner man uansett uten å få fart...

 

 

Mer hjulspinn = Mer poeng :) Speed challange er jævli med tastatur ja, men det går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noe koder til PS3 versjonen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting slår NFS Porsche 2000 - Det er et SYKT bra bilspill... ratt og pedaler så er det helt ekstremt.. sinnsykt bra gameplay!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet? får lite poeng?

 

Nei, problemet er at det varer i 2 sek før du er i mål, jeg vil drifte leenge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noe koder til PS3 versjonen?

 

Jeg fikk med en kode da jeg kjøpte det på Cdon.no..

Men fikk ikke noe ut av den, skulle vist får lov til og laste ned en spesiell bil.

Men fikk den ikke.. hehe

 

Fant masse koder nå... hmm

 

To enter these codes go to the 'Enter Code' menu which is located by going to 'Options' and then 'Career Mode'. It is advised that you disable 'Auto-Save' option as some of these codes can only be used once and you may want to revert the game back to it's original setting.

 

Unlock Everything in the Game:

Enter the password 'UNLOCKALLTHINGS' to unlock ALL maps, cars etc.

 

Unlock ALL Bonuses:

Enter the password 'MASTERCODE' to unlock ALL the bonuses in Career mode.

 

Unlock Chevelle SS:

Enter the code 'HORSEPOWER' to unlock the Chevelle SS in Career mode.

 

Unlock Audi TT 3.8 Quattro:

Enter the code 'ITSABOUTYOU' to unlock the Audi TT 3.8 Quattro in Career mode.

 

Unlock Coke Zero Volkswagen Golf GTI:

Enter the code 'ZEROZEROZERO' to unlock the Coke Zero Volkswagen Golf GTI In Career mode.

 

Unlock Mitsubishi Lancer Evolution:

Enter the code 'MITSUBISHIGOFAR' to unlock the Mitsubishi Lancer Evolution in Career mode.

 

Unlock Energizer Lithium Dodge Viper SRT10:

Enter the code 'WORLDSLLONGESTLASTING' to unlock the Energizer Lithium Dodge Viper SRT10 in Career mode.

 

Unlock Castrol Syntec Decal:

Enter the code 'CASTROLSYNTEC' to unlock the Castrol Syntec decal in Vinyls.

 

Unlock Energizer Lithium Decal:

Enter the code 'ENERGIZERLITHIUM' to unlock the Energizer Lithium decal in Vinyls.

 

Unlock Extra $2,000:

Enter the code '1MA9X99' to get an extra $2,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock Extra $4,000:

Enter the code 'W2iOLLO1' to get an extra $4,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock Extra $8,000:

Enter the code 'L1iS97A1' to get an extra $8,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock Extra $10,000:

Enter the code 'CASHMONEY', 'REGGAME' or '1Mi9K7E1' to get an extra $10,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock 5 Free Repair Markers:

Enter the password 'SAFETYNET' to get 5 free repair markers in Career mode (this password can only be used once).

 

 

Vet ikke om di funker da jeg ikke har prøvd di selv, men di skal være til PS3 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testa det nettopp og syns ikke det var så veldi mye å skryte av men greit nok.

Det beste nfs spillet er jo NFS Hot Pursuit 2 og NFS Porche på en 2 plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, problemet er at det varer i 2 sek før du er i mål, jeg vil drifte leenge!

 

Sånnja, er ingen spessielt lange driftebaner nei. Men finns de som er lengere enn 3 svinger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk med en kode da jeg kjøpte det på Cdon.no..

Men fikk ikke noe ut av den, skulle vist får lov til og laste ned en spesiell bil.

Men fikk den ikke.. hehe

 

Fant masse koder nå... hmm

 

To enter these codes go to the 'Enter Code' menu which is located by going to 'Options' and then 'Career Mode'. It is advised that you disable 'Auto-Save' option as some of these codes can only be used once and you may want to revert the game back to it's original setting.

 

Unlock Everything in the Game:

Enter the password 'UNLOCKALLTHINGS' to unlock ALL maps, cars etc.

 

Unlock ALL Bonuses:

Enter the password 'MASTERCODE' to unlock ALL the bonuses in Career mode.

 

Unlock Chevelle SS:

Enter the code 'HORSEPOWER' to unlock the Chevelle SS in Career mode.

 

Unlock Audi TT 3.8 Quattro:

Enter the code 'ITSABOUTYOU' to unlock the Audi TT 3.8 Quattro in Career mode.

 

Unlock Coke Zero Volkswagen Golf GTI:

Enter the code 'ZEROZEROZERO' to unlock the Coke Zero Volkswagen Golf GTI In Career mode.

 

Unlock Mitsubishi Lancer Evolution:

Enter the code 'MITSUBISHIGOFAR' to unlock the Mitsubishi Lancer Evolution in Career mode.

 

Unlock Energizer Lithium Dodge Viper SRT10:

Enter the code 'WORLDSLLONGESTLASTING' to unlock the Energizer Lithium Dodge Viper SRT10 in Career mode.

 

Unlock Castrol Syntec Decal:

Enter the code 'CASTROLSYNTEC' to unlock the Castrol Syntec decal in Vinyls.

 

Unlock Energizer Lithium Decal:

Enter the code 'ENERGIZERLITHIUM' to unlock the Energizer Lithium decal in Vinyls.

 

Unlock Extra $2,000:

Enter the code '1MA9X99' to get an extra $2,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock Extra $4,000:

Enter the code 'W2iOLLO1' to get an extra $4,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock Extra $8,000:

Enter the code 'L1iS97A1' to get an extra $8,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock Extra $10,000:

Enter the code 'CASHMONEY', 'REGGAME' or '1Mi9K7E1' to get an extra $10,000 in Career mode (this password can only be used once).

 

Unlock 5 Free Repair Markers:

Enter the password 'SAFETYNET' to get 5 free repair markers in Career mode (this password can only be used once).

 

 

Vet ikke om di funker da jeg ikke har prøvd di selv, men di skal være til PS3 :)

 

INGEN som funker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FOr at kodene skal funke så må du (etter at du har slått dem inn) gå ut til hoved menyen, velge career og continue. Den mest effektive "Money cheat" er unlockallthings. Da får du automatisk fire biler i garasjen din som du kan selge for ca 90 000. Når du har solgt bilene så save og lukk spillet. Start spillet på nytt og du kan slå inn koden på nytt. Jeg gjorde dette bare for å få prøve dei beste bilene.. Som forøvrig er JÆVLIG vanskelig å kjøre med. Zondaen med 1168hk gikk brukbart den, i 15 sekunder før jeg kræsja i 400kmt i en stolpe.. :P Avinstallerte spillet nettop, heldigvis hadde jeg lasta det ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lastet ned savegame men hvor skal jeg legge de filene? fant liksom ingen steder som het savegame. ser ut som de er tre aliacer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lastet ned savegame men hvor skal jeg legge de filene? fant liksom ingen steder som het savegame. ser ut som de er tre aliacer

 

Har sett en den tilfeller at spill som NFS faktisk legger de savegame-filene i "Documents and settings" mappen, så du kan jo ta en titt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan jeg får lastet ned den add on tingen som skulle vært tilgjengelig no? 5 ekstra biler og løpsdager.. Står i spillet at det er tilgjengelig i playstation store men finner det ikke.

Er forøvrig på 66% ferdig no.. Det er da ps3 versjonen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må være den største spill-skuffelsen jeg har fått på mange år. Kjøpte spillet på PS2 igår, og hadde selvfølgelig forhåpninger. Dette ble rett og slett en stor nedtur. Hele spillet virker for meg som halvferdig, med tanke på menyene, grafikken osvosv. Selv om det er ps2, kan ikke Pro Street sammenlignes i det hele tatt med GT4. Grafikken på spillet er til å sammenligne med Super Nintendo!! Og det er ikke å overdrive!!

 

Neiognei! Blir investering i PS3 nå over nyttår, og da får jeg håpe at grafikken kommer seg betraktelig.....

 

Vekk-kasta penger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan jeg får lastet ned den add on tingen som skulle vært tilgjengelig no? 5 ekstra biler og løpsdager.. Står i spillet at det er tilgjengelig i playstation store men finner det ikke.

Er forøvrig på 66% ferdig no.. Det er da ps3 versjonen

 

Siden EU PSstore er så dårlig, har de ikke fått lagt ut denne enda. Men finnes i US Store, men spørs om det fungerer hvis du laster ned...

 

Noen som er med på å ha en VAG Race Day online? (PS3) :D

Gamertag: ChristerA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett liiiite brukt NFS Pro Street til Xbox 360 som jeg ikke trenger hvis noen vil ha det? Ditt for 400kr. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå, er det ikke lenge før den kommer. gleder meg..

 

kan nevne litt av bilene som er med

 

audi S3

Audi S4

Audi S4 prostreet edition

VW golf GTI

VW golf R32

VW golf R32 prostreet edition

 

 

http://www.ea.com/prostreet/media.jsp

 

 

 

 

 

 

Audi S4 prostreet edition Hvor finner du denne ? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cheat Codes

Entry Location:

Code section of the career menu

 

REGGAME - $10,000

CASTROLSYNTEC - $10,000

1Mi9K7E1 - $10,000

CASHMONEY - $10,000 Added to your account

1MA9X99 - $2,000

W2iOLLO1 - $4,000

L1iS97A1 - $8,000

SAFETYNET - 5 Repair Tickets

ITSABOUTYOU - Audi TT 3.2 Quattro in career garage.

WORLDSLONGESTLASTING - Dogde Viper in career garage.

MITSUBISHIGOFAR - Lancer Evo in career garage.

LEIPZIG - UNKNOWN

ENERGIZERLITHIUM - UNKNOWN (more NOS power?)

HORSEPOWER - Unlock Chevrolet Chevelle SS

UNLOCKALLTHINGS - Unlocks Bonuses (Including Stage 4 parts)

ZEROZEROZERO - Unlocks Coke Zero sponsor car

 

 

PS3 koder om noen skal ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har en god setup for hemi cuda og wheelies?? kommer ikke noe særlig over 160-170 meter samma pokker hva jeg gjør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har en god setup for hemi cuda og wheelies?? kommer ikke noe særlig over 160-170 meter samma pokker hva jeg gjør..

 

Maks hk og dekk. lystgass når den er i ferd med å dette ned. Rekorden min er 402m

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.