Anbefalte innlegg

Hvordan er grafikken på PS2 'a? Husker jeg testet NFS Most Wanted på PS2 og det var elendig. Håper dette ikke er like rævva.

-A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har spilt rundt dette nå på ps3 og syns at det var bra,skal begynne på nytt nå for og prøve andre biler.anbefaler sterkt s4,en på grip mode og evo,en til speed challenge,og rx7 på drift .og til slutt topptrimma charger på drag og wheelie,har kjørt 6,76 med chargern på 402m,og whellie helt til banen tar slutt,hvis du da tar nos i fjerde gir.og det er da ps3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit hvordan man får stilt inn håndkontrollen slik at man styrer med piltastene og ikke den joysticken.. den er ufølsom på min ps2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit hvordan man får stilt inn håndkontrollen slik at man styrer med piltastene og ikke den joysticken.. den er ufølsom på min ps2

vet ikke helt om det går an,det går ihvertfall ikke på ps3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt om det går an,det går ihvertfall ikke på ps3

jeg tror heller ikke at det går nemlig (fra menyen).. men da demonterer jeg kontrollen og kobler om.. for f*** til tull...

mulig det er en ekstrem vanesak, ødlagt alle kontroller jeg har, ellers er det bare teit konfigurasjon som irriterer meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.