#51 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Masse blondiner på Dolly Dimples i allefall Ola... ert, ert... Er det sånn det er så får jeg vel komme en tur jeg også. Men med min teflonhjerne og tennplugghue (fungerer kun i korte glimt) så glemmer jeg det sikkert mange ganger før den tid. Men jeg regner med at det kanskje kommer inn noen innlegg på denne tråden den uka dette foregår også, så da blir jeg vel minnet på det? ;o)))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Er det sånn det er så får jeg vel komme en tur jeg også. Men med min teflonhjerne og tennplugghue (fungerer kun i korte glimt) så glemmer jeg det sikkert mange ganger før den tid. Men jeg regner med at det kanskje kommer inn noen innlegg på denne tråden den uka dette foregår også, så da blir jeg vel minnet på det? ;o)))) Ser ikke verre ut Edit: Tenkte da på at du kom til å bli minna på det... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Ser ikke verre ut Edit: Tenkte da på at du kom til å bli minna på det... hehe Hehehe. Så du tenkte ikke på at jeg faktisk ser ut som jeg har både teflonhjerne og tennplugghue? Hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Hehehe. Så du tenkte ikke på at jeg faktisk ser ut som jeg har både teflonhjerne og tennplugghue? Hehehehe Hehe.. Nei, faktisk ikke. Før jeg leste gjennom hva jeg hadde skrevet.. Hadde jeg ikke lagt på editen fort som fa.n kunne den bli misforstått av mange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Hehe.. Nei, faktisk ikke. Før jeg leste gjennom hva jeg hadde skrevet.. Hadde jeg ikke lagt på editen fort som fa.n kunne den bli misforstått av mange På dette bildet fra Lillehammer så kan det vel se ut som litt av hvert? Hehehe. Jeg fikk det tilsendt fra Tor Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 7, 2004 snedig knekk på armen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim snedig knekk på armen der Såkalt Kongsbergknekk? Hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya fin oppvarming til vintere møtene på olavsgård;) Jeg vil også bli med! Kanskje det blir "premiere" på bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Anne Mette Elvebach Jeg vil også bli med! Kanskje det blir "premiere" på bilen min? kanskje det kanskje.. men da skal vel du snike til deg anlegget mitt du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 7, 2004 ser ut som det blir stort oppmøte her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 7, 2004 blir jo bra dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 7, 2004 espen du må ta deg en tur så vi kan prate litt passat..... hehehe, nå som bjørn sviker å har kjøpt audi må vi vw passat gutta holde sammen..... hehe. Opprinnelig postet av espen andersen blir jo bra dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av arve egeberg espen du må ta deg en tur så vi kan prate litt passat..... hehehe, nå som bjørn sviker å har kjøpt audi må vi vw passat gutta holde sammen..... hehe. hehe.. sant nok.. Jepp ..jeg kommer! Virker som det blir knall dette da! Må bare komme meg avgårde tidsnok..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 7, 2004 Heisann! Ser jo ut som om dette også blir suksess....... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Heisann! Ser jo ut som om dette også blir suksess....... :tilber: Bra jobbet Arne:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 7, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 7, 2004 Ser ut til at jeg tar en tur fra solkysten og inn til tigerstaden Og for de som lurte på hva nr 19 på Dolly er NR 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 8, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Ser ut til at jeg tar en tur fra solkysten og inn til tigerstaden Og for de som lurte på hva nr 19 på Dolly er NR 19 Ja, navnet var da treffende nok i hvertfall? ;o)))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 8, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Ja, navnet var da treffende nok i hvertfall? ;o)))) Hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 8, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Ser ut til at jeg tar en tur fra solkysten og inn til tigerstaden Og for de som lurte på hva nr 19 på Dolly er NR 19 Favoritt den ja. :rolleyes: Luis tar sikkert nr 22. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 8, 2004 Jeg kommer til å gå for #17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 8, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Favoritt den ja. :rolleyes: Luis tar sikkert nr 22. Haha Er to uker igjen i morra, og allerede veit folk hva de skal ha... Hehe, engasjementet er det iallefall ikke noe å si på Går nok for en sterk nr 19 j å Bia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 8, 2004 Etter forhåndsinterressen å dømme, vil det nok lønne seg å være tidlig ute da både Burger King og Dolly Dimples ikke har så god plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 8, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Etter forhåndsinterressen å dømme, vil det nok lønne seg å være tidlig ute da både Burger King og Dolly Dimples ikke har så god plass. Kanskje bestille noen bord etterhvert?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 8, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Kanskje bestille noen bord etterhvert?? Kanskje en idè, men folk må jo betale selv da......ellers så blir jeg sittende igjen med "svarteper"....:eek: :eek: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...