Oslo lokallags første torsdagstreff 23/9 (FLYTTET TIL SHELL GRORUD)

Anbefalte innlegg

Skal prøve å få tatt meg en tur så lenge jeg ikke har guttungen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Kan forøvrig anbefale nr.17 "Caramba" på det vameste eller hotteste om du vil : gb :: rock :: rb :: cool ::tilber:: vinke :: ja :

 

Njaaa, god den men ingen slår nr 16 Hot Lips. I utgangspkt en nr 10 Bankers som dem har tilsatt chilli og hvitløk! NICE...

 

Mvh

KMR

Oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Kan forøvrig anbefale nr.17 "Caramba" på det vameste eller hotteste om du vil : gb :: rock :: rb :: cool ::tilber:: vinke :: ja :

 

Og hvilken pizza var det jeg skulle ha sa jeg lengre fremme her?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..har du startet Kalbakken Cruisers? :)

 

Du kjørte forbi meg på Kalbakken i dag. Ned fra Trondheimsveien.

 

Hoiet og vinket etter deg men du var visst for opptatt med folka som skulle over fortgjengerfeltet..

 

Synes vingen din ble fin med det carbonet du har lagt på den. Kler virkelig fargen på bilen din.

 

Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir M Danielsen

..har du startet Kalbakken Cruisers? :)

 

Du kjørte forbi meg på Kalbakken i dag. Ned fra Trondheimsveien.

 

Hoiet og vinket etter deg men du var visst for opptatt med folka som skulle over fortgjengerfeltet..

 

Synes vingen din ble fin med det carbonet du har lagt på den. Kler virkelig fargen på bilen din.

 

Geir

I dag??? hvor... Tr.heimsveien?? Jeg har akkurat vært ved IKEA furuset og kjørte over til Østre Aker vei... må ha vært der da?? Hva kjørte du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du kom ned fra Trondheimsveien og videre ned mot Alnabru.

 

I dag kjørte jeg apostlenes hester.. spaserte ned på apoteket og myste på damene på veien. Jeg kjører jo vanligvis den røde 3'er stasjonsvogna med ringline lykter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir M Danielsen

Ja du kom ned fra Trondheimsveien og videre ned mot Alnabru.

 

I dag kjørte jeg apostlenes hester.. spaserte ned på apoteket og myste på damene på veien. Jeg kjører jo vanligvis den røde 3'er stasjonsvogna med ringline lykter.

Jeg regner med at du mener E6 og at jeg lå bak en bil med henger? I Trondheimsveien har jeg ikke vært med TT`n i dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at jeg så bilen din.. samme farge, carbonleppe på vingen. Rundet rundkjøringen på Kalbakken og kjørte nedover mot alnabru. Den veien som går forbi Meieriet og Bredtvet skole.

 

Var vel rundt 12:30 i dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir M Danielsen

Jeg er 100% sikker på at jeg så bilen din.. samme farge, carbonleppe på vingen. Rundet rundkjøringen på Kalbakken og kjørte nedover mot alnabru. Den veien som går forbi Meieriet og Bredtvet skole.

 

Var vel rundt 12:30 i dag..

Da var det nok ikke meg, men en EKTE 3.2 TT du så... jeg var på jobb til 1400 i dag...;)

 

Ola: en Arne wannabe... ROFL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, da er det jo like greit han ikke la merke til at jeg sto og hilste og vinket :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, tittelen din passet den dagen? (med litt modifisering) ;)

tenkte sikkert sitt (jææævla vindusvaskere kommet til Oslo og nå?!) og kjørte videre :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil bare presisere at Oslo lokallag er ment å dekke følgende områder: Oslo-Romerike-Asker-Bærum-Nittedal-Ringerike og ellers områder i Oslos omegn som ikke har eget lokallag å sogne til. Siden jeg ikke nevner Oppegård, så mener jeg at det står valgfritt om de møter i Oslo eller Follo. Bare møt opp. ALLE er velkomne uansett! :) :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til og med jeg som har vaska bilen 1 gang i år... :P Har ikke bil for å posere med heller jeg da... Skal se om jeg får skvisa det inn etter innebandytreninga, mulig jeg kommer litt sent dog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øyvind Bredland

Til og med jeg som har vaska bilen 1 gang i år... :P Har ikke bil for å posere med heller jeg da... Skal se om jeg får skvisa det inn etter innebandytreninga, mulig jeg kommer litt sent dog.

 

Litt off topic: Hvem lag spiller du for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Litt off topic: Hvem lag spiller du for?

 

Skullerud Idrettforæning for folk over 30 uten kondis....

 

Nei, vi er bare en gjeng som spiller sammen for skøys skyld, ikkeno alvorlig. Må se å få gitt kroppen litt mosjon vettu. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øyvind Bredland

Skullerud Idrettforæning for folk over 30 uten kondis....

 

Nei, vi er bare en gjeng som spiller sammen for skøys skyld, ikkeno alvorlig. Må se å få gitt kroppen litt mosjon vettu. :P

 

Måtte bare spørre siden jeg spiller selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Karl - Magnus Rabben

Jeg kommer jeg også. Er det go vær så blir det med bobla hvis ikke så blir det A2`en.

 

Eller kanskje gående så kan jeg ta meg en pils på Dolly, bor jo bare to minutter unna :)

 

Mvh

KMR

Oslo

 

Det er bra Kalle, da kan vi kanskje få skrevet en salgsmelding.

 

Tar meg en tur for å overvære starten av en ny era:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker opp med nyinnkjøpt knallgul golf om det ikke krasjer med jobbing. Er jo tross alt bare en trilletur med bilen ned fram Sognsvann ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp! :-)

 

cu there!

 

Opprinnelig postet av Kristian Tjessem

Jeg håper jeg får mulighet til å komme innom. Det avhenger litt av hvordan områdesjefen stiller seg til min arbeidsgivers søknad. Hvis ikke det går i boks må jeg på øvelse hele uka :-|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar meg en tur innom på vei fra trening

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eter siste opptelling (uten evt. de som henger seg på fra hadeland, mjøsa, Drammen osv) blir vi et sted mellom 20-30 biler... Dollys har kapasitet til ca 50-60personer (ikke biler...hehe)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får isåfall spre oss litt på div. steder. eller be dolly stenge sjappa til vi har vært der. hahahaha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere (Arne/JAM) funnet ut hvor vi skal parkere hen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Har dere (Arne/JAM) funnet ut hvor vi skal parkere hen?

JAM jobber intenst med saken, men det ser desverre ikke lovende ut... Hvis vi ikke får parkere der vi ønsker, så blir det oppstilling i buen mot avkjøring/påkjøring ved Ring 3. Jeg kommer uansett til å være tidlig ute for å ta imot folket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.