Oslo lokallags første torsdagstreff 23/9 (FLYTTET TIL SHELL GRORUD)

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Kristian Tjessem

Har du vasket deg da? ;-)

 

Det er ikke så farlig... :P

 

Jeg skal ut å vaske nå... weee :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg er også vasket. hoppet inn i hageslangen jeg også.... mmmmm bilshampo er godt for håret. (nesten wella) hehehehehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Er jo faktisk 10-15 cm mellom O`en og A`en da ;) Ikke akkurat kort det, mtp lengden på tastaturet i det store og det hele ;)

 

Er sikker på ot a'en og o'en hor byttet ploss jeg:D ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Gjeitsund

Har GPS, men syns det er litt drøyt å måtte ta i bruk det *flau*

 

Edit: Må innrømme at jeg har kjørt "testrun" til ullevål, så jeg skulle vært sikker på å finne fram, men er ikke så mye vits å kjøre dit i morra. Bare fotball-gærninger der :D *dukke*

 

Er bare moro med GPS da, har det selv - det ligger bensinstasjoner også inne på min, tenkte å teste i dag selv om jeg vet veien noenlunde. Er jo greit å teste det ut i nærområdet før en skal på langturer hvor en ikke er kjent.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Er bare moro med GPS da, har det selv - det ligger bensinstasjoner også inne på min, tenkte å teste i dag selv om jeg vet veien noenlunde. Er jo greit å teste det ut i nærområdet før en skal på langturer hvor en ikke er kjent.

 

BB

PSSST: det ligger kjørebeskrivelse på nettsiden, i tillfelle GPS svikter:

 

Dette ligger ved riksvei 4 nord i Oslo. Letteste adkomst sørfra er over sinsenkrysset og kjør mot Gjøvik. Ta av ved avkjørsel til Grorud og Romsås. Hold til høyre hele veien etter avkjørsel og du får Shell på høyre side. (Shell ligger på inngående til Oslo) Nordfra kan dere kjøre Rv 4 over Gjelleråsen og inn mot byen. Ta av ved Grorud og Romsås.

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste&statOwn=yes&eventID=62

 

:P :p :P

 

VI SEES!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye morsommere med elektroniske dingser da...

Har faktisk 2 gps'er (en håndholdt med kart/routing) + original navi'en i bilen så jeg har faktisk redundant gps løsning, finner nok frem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Det er mye morsommere med elektroniske dingser da...

Har faktisk 2 gps'er (en håndholdt med kart/routing) + original navi'en i bilen så jeg har faktisk redundant gps løsning, finner nok frem :)

Ikke glem å følg med på veien også da...hehe;) (ert, ert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg bør vaske jeg også.. kjørte 58 mil i går på regnvåte veier.. Ikke akkurat noe fruktfat å se til bilen nå nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen vasket og kamera er lagt i bilen :)

 

Vi kjøres!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører jeg snart også, med nyvaska bil. Kamera er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner man å skimte at bilen min har vært blå en gang også, så nå er jeg snart klar for en tur til Grorud jeg også. Kameraet ligger inne på lading, så bare jeg husker det når jeg drar fra jobb, så blir det nok noen bilder i kveld også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Noen regndrypp her.... Men det går nok over.. Regner med at du har avtalt med siri nå... :D Drar om en halvtime! JEJ! :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

ja, jeg er også vasket. hoppet inn i hageslangen jeg også.... mmmmm bilshampo er godt for håret. (nesten wella) hehehehehehe

 

Forskjellen er at bilshampoo lukter MYE bedre! :)

 

Min bil er ikke nyvasket mer... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus Berg;

har sett en mørk grå/sort en og en annen som er sort.

Men ikke din hvite...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var verdt å flytte fra Ullevål stadion... LYN vant over Lillestrøm...:tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder da folkens???!

 

Og legg dem under MEDIAFORUM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff :)

 

Jeg var feig å dro hjem litt tidligere, var lite smart å ikke ta med jakke da det ble litt kaldt for meg :cool:

 

Gleder meg til neste gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var kjempe morsomt, jeg! Fikk jo også vist frem bilen min, selv om den kanskje ikke var så veldig ren. ;) Nesten gang kjører jeg nok selv også, siden jeg har oppkjøring samme dag! ( om det er møter annenhver uke? ) Skulle gjerne vært litt lengre, men når man er med en gjeng med frysepinner som ikek tenker på å ta med seg jakke, så... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja linselusa! :D

grattis med dagen som var (bra nok nå?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

jaja linselusa! :D

grattis med dagen som var (bra nok nå?)

 

Jepp! Nå er jeg fornøyd. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.