dag på glattkjøringsbane mjøsa??

Anbefalte innlegg

kansje vi skule laget til en dag og fåt vært på et kurs vi også ??

noen som er inntressert i og være med på noe sånt da??

hvor skule det være?? naf bana mot nærose eller noen andre plasser?

 

blir jo noe i likhet med oslo sin dag da..

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=103057

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar jeg. men er det for medlemmer med alle slags type biler? siden jeg durer i bmw for tiden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar jeg. men er det for medlemmer med alle slags type biler? siden jeg durer i bmw for tiden ;)

 

vet ikke og strenge man skal være på det. vet ikke om det er noen i styre som kan høre om mulighet til og leie bane og hvorda reglen skal være. og stå for det praktiske

 

p.s må få deg noa ana bil en bayersk makk werk: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke og strenge man skal være på det. vet ikke om det er noen i styre som kan høre om mulighet til og leie bane og hvorda reglen skal være. og stå for det praktiske

 

p.s må få deg noa ana bil en bayersk makk werk: haha :

 

Hehe, har 3 andre biler. og skal bare bruke makkwerket over vintern. greit å ha en bruksbil å skade istede for å måtte ødelegge fine vag produkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar jeg. men er det for medlemmer med alle slags type biler? siden jeg durer i bmw for tiden ;)

Isåfall stiller jeg opp med GrOmegan:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi vel 4 alt da magler bare noen fra ledlesen til å årne vis ikke så kan jeg jo kansje prøve og årne med dette. men hva er inntresangt i moelven nærose eller våler ?? eller er det noen andre plasser som er bra??? klart er jo kansje mere mulight til og få tilatelse ov til og lekke i våler en ved moelven, da det bare er en glatkjørings bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen andre som vil være med???

borde vente til det har kommet litt snø og is på bana vell??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa glattkjøringsbanene blir litt for små for min del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa glattkjøringsbanene blir litt for små for min del..

 

Enig med Anders,de glattkjøringsbanene er vel litt små.. Våler er vel litt større en Moelven.. Men de er litt små. Hva med og vente til vinter og heller finne en isbelagt innsjø og måke ei bane? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Anders,de glattkjøringsbanene er vel litt små.. Våler er vel litt større en Moelven.. Men de er litt små. Hva med og vente til vinter og heller finne en isbelagt innsjø og måke ei bane? ;)

 

noen som kan klare og få til noe sånt da??

som vil ta på seg det?

kan jo være innmarig artig til det sirer knak og blupp*S*

noe jeg ikke tror det vil gjøre.

 

kan vel ha hørt om og leie bana oppe ved øyer eller noe sånt ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lisjøen er jo forhåpentligvis en mulighet i vinter. og der trenger det også ikke være klubbrelatert i forhold til merke. så kan vi jo bare avtale en dag (eller flere)å møtes der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lisjøen er jo forhåpentligvis en mulighet i vinter. og der trenger det også ikke være klubbrelatert i forhold til merke. så kan vi jo bare avtale en dag (eller flere)å møtes der.

 

hvor liger lisjøen da??hvem styre den bana da? noen som vet hvem som har bana på lågen da?

er jo som det sier her vært mye artiger med en ortlig bane i stede for naf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bana på Lågen (ved Tretten) drives av en som heter Trond Bjerkestuen. Mer info finnes på http://www.losna-isbane.tk

 

Pleier uansett å være skikkelig show der oppe, så selv om det ikke er organisert i forbindelse med klubben, så er det absolutt å anbefale!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bana på Lågen (ved Tretten) drives av en som heter Trond Bjerkestuen. Mer info finnes på http://www.losna-isbane.tk

 

Pleier uansett å være skikkelig show der oppe, så selv om det ikke er organisert i forbindelse med klubben, så er det absolutt å anbefale!

 

må få sjekka om det ikke er mulighet for å få lånt bana en dag ekslusivt til klubben! skal prøve og utarbeide noe der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få sjekka om det ikke er mulighet for å få lånt bana en dag ekslusivt til klubben! skal prøve og utarbeide noe der!

 

det hadde vært knall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anytime, anywhere. I'll be there ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut dette. Er nok med jeg også, tenker jeg. Hvis jeg er modig nok, da... :P Må jo lære meg å kjøre quattro igjen...: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp også :)

 

Lisjøen er ikke lengre noe alternativ tror jeg. Mener å ha hørt at det ikke lengre er kjøring der oppe.. Var en traktor som datt igjennom isen der for 2år siden. Var stengt i hele fjorvinter.

Synd igrunn for der var det rått.

 

Men losna skal også være et veldig tøfft sted.. Har vel 2 baner der. En til de med vanlige vinterdekk og en til dem som kjører med ishjul.

 

Hadde vært kult å dratt en hel gjeng en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det kaldt nok blir nok Lisjøen oppe ja.

Kjenner de som driver med kjøringa der oppe så kan si fra når det eventulet blir kjøring der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få sjekka om det ikke er mulighet for å få lånt bana en dag ekslusivt til klubben! skal prøve og utarbeide noe der!

 

funet ut noe. begyner det og bli noe is oppi der enda da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøring på Lisjøen vil bli såfremt isen blir tjukk nok. at Traktøren gikk gjennom i fjor var på slutten av sesongen. ergo tynnslitt is. Holder det seg veldig kaldt i lang tid nå vil det bli bra nok is til kjøring der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at det ikke var kjøring på Lisjøen i fjor var at det var mildvær mer eller mindre sammenhengende hele november, desember og deler av januar, og det var knapt nok is til å gå på på sjøen, langt mindre kjøre bil. Blir det tykk nok is blir det nok også bane, og traktoren som gikk gjennom var helt på slutten. Generelt både av hensyn til overvann og is bør det ikke være lengre mildværsperioder om den banen skal være brukbar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rykter sier det er opp i mot 60cm med is på Lisjøen, men lite/ikke noe snø.

Kommer vel til å bli kjøring like etter nyttår regner jeg med, får håpe på litt mer snø nå i jula:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få sjekka om det ikke er mulighet for å få lånt bana en dag ekslusivt til klubben! skal prøve og utarbeide noe der!

 

har du undersøkt noe om dette da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.