Anbefalte innlegg

Ser at noen fra Hadeland har tenkt seg dit, kanskje vi kunne tatt en tur vi også?

 

Les mer her

 

Vi kunne jo kjørt samlet innover ved 17.30 tiden? Noen som er interresert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde blitt med hadde jeg hatt råd..

får lønning et par dager etter den dagen og dem siste dagene er jeg altid blakk:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefint tiltak K-R S :tilber: :tilber: :tilber: Nå gjenstår å se om østfoldingene er trege eller ikke.... Velkommen skal dere være!! :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats : Jeg har ikke akkurat noen RS2, men har et ledig sete ;) hehe.. Siste dagene før lønn er som regel trange ja, har som oftest gått med det som er av "ekstra" penger da...

 

Arne : Jeg kommer iallefall, uansett hvor trege de andre er ;):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbudet knut-richard. får se ann litt nermere hvordan jeg ligger ann med penger.

skal mest sannsynlig demontere bilen til helga også.

har kjøpt ny turbo, dyser og program vare av jonus som venter på og bli montert:D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som om du har gode planer med bilen ja :)

Rakk desverre ikke å komme på lokallagstreffet på søndag, men jeg får ta en bedre titt neste gang hvis du dukker opp da. Hadde gledet meg til å kikke på bilen, men ble "sittende fast" i Lillehammer hos svigers.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har tenkt seg inn da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.