Haugesund: Juleavslutting 6. desember

Anbefalte innlegg

raymond vika

kristoffer tungland

Thomas Hansen

Vidar Olsen

John Kenneth Bjekvik

Joakim Saltveit

Sigbjørn Alvseike

Geir Gresvoll

Fillip Bu Espeland

Stig Nilssen

Øyvind Kvilhaug

Tord Askvig

Dag Stian Gjerdevik

Cato Kallevåg

Tore Kirketeig

Dag Anders

Karl Oscar

Johnny Liknes

Thomas Helgeland

Alf Inge Øvrevik

 

 

Ingen som har trekt seg ??? Kommer til å ringe imorgen for å si at me kommer mannasterke på torsdag.. forberede de på at de må lage mye pizza og sikkert legge litt om på vaktlista si :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltrangsynte sa nei til forslaget om parkering nede ved kaien, siden parkerings huset er så nærme kunne vi benytte det...

De er noen treige folk, ringte først, så fikk jeg bare beskjed om at jeg skulle sende det på en mail... Fikk ikke snakke med noen om det. Da visste jeg egentlig at de ikke ville hjelpe.

Håpløse folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå bestilt/reservert til 20 personer kl 2000 på tordag. Til 105kr tror eg det var får vi pizzabuffe (spis så mye du vil) rekne me det e den beste måten. Hu i tlf var ikke heilt sikker, men trodde det fulgte med et glass brus til den prisen.

 

Da kan vi si at vi møtes 19:30 på solvang og kjøre samlet til byn og parkere i Parkeringshuset ved kinoen ?? Der er det vel lys slik at vi kan evt stå å sparke litt i dekka å snakke bil etter at magen er fult opp.

 

Meninger om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, jeg skal gjøre det jeg kan for å komme hvertfall ;)

Men hvis det er like glatt som i dag tørr jeg ikke, kjører desverre 2-hjuling enda :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt; Ska prøva alt eg kan, vil bli me på detta ;)

Geir bor jo ikkje så långt fra meg, kanskje eg kan haika me han...? (hint t deg Geir hvis du lese : vinke : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå bestilt/reservert til 20 personer kl 2000 på tordag. Til 105kr tror eg det var får vi pizzabuffe (spis så mye du vil) rekne me det e den beste måten. Hu i tlf var ikke heilt sikker, men trodde det fulgte med et glass brus til den prisen.

 

Da kan vi si at vi møtes 19:30 på solvang og kjøre samlet til byn og parkere i Parkeringshuset ved kinoen ?? Der er det vel lys slik at vi kan evt stå å sparke litt i dekka å snakke bil etter at magen er fult opp.

 

Meninger om dette?

 

 

Hørtes veldi bra ut dette.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå bestilt/reservert til 20 personer kl 2000 på tordag. Til 105kr tror eg det var får vi pizzabuffe (spis så mye du vil) rekne me det e den beste måten. Hu i tlf var ikke heilt sikker, men trodde det fulgte med et glass brus til den prisen.

 

Da kan vi si at vi møtes 19:30 på solvang og kjøre samlet til byn og parkere i Parkeringshuset ved kinoen ?? Der er det vel lys slik at vi kan evt stå å sparke litt i dekka å snakke bil etter at magen er fult opp.

 

Meninger om dette?

 

Sounds like a god ide det!

 

Høres bra ut, jeg skal gjøre det jeg kan for å komme hvertfall ;)

Men hvis det er like glatt som i dag tørr jeg ikke, kjører desverre 2-hjuling enda :(

 

Er jo 10 grader ut så du må nå tørre å kjøre på sånn føre : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler jeg rekker til byn til 19,30 men skal klare 2000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, var full gass igjen i dag, var jo ikke anntydning til glatt engang. Så jeg kommer, regner ikke med at det blir glatt til i morgen igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pissaen vakje go... dårlige i magen av an.... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

goe pizza da og rette brusen og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns pizzaen va go, men di kan gått bytta ut pepsien me sjikkelige Cola ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.