Anbefalte innlegg

Lurte på Stavanger Lokallag er det største, eller om vi bare er de som er mest aktive på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det er sånn ca 126 medlemmer som er tilknyttet lokallaget vårt. Området er vel alle kommunene Sør-Rogaland og så vidt litt av Vest-Agder.

Om vi er størt vet jeg ikke, men vi har kanskje litt mer aktive medlemer her borte på sør-vest hjørnet av Norgesland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e ikkje sikker på om me e størst men me e jo jevnt øve mest aktive på lokallags forumet.. viss andre lokallag hadde brukt lokallags forumet aktivt så hadde me sikkert ikkje vert så soleklar... :D me e jo de kjekkaste her då...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stavanger !

Ja, det kan hende dere er "størst" eller flest på nettet, men det å være det lokallaget som har flest tilbud til medlemmene i form av aktiviteter teller vel egentlig mer ? Det er jo kjempebra at medlemmene får svar på spørsmål og der utgjør hele forumet en god service, etter min mening. Jeg oppfatter det også slik at dere er på jakt etter et sted å arrangere noe a-la Bergen i august. Det at dere mangler en "bane" eller arr.sted er sikkert hemmende. MEN det går faktisk an å ha aktiviteter som setter krav til førerkunnskap bare på en stor, flat plass også. Det må ikke nødvendigvis kjøres så forb... fort for å "vinne". I tillegg kan det arrangers spørrekonkurranse. Svarene finnes lett i diverse brosjyrer hos forhandleren. Ok det var bare en tanke om hva som kan skje i lokallagssammenheng i høst uten altfor store oppofrelser og skuffelse over å "mangle" bane. Fantasien har egentlig ingen grenser. Se for øvrig mitt innlegg ovenfor Haugesund postet 7.9. kl 21.40 GMT.

Lykke til, hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo i grunn bane. Reve gokart bane på Klepp, er større den enn Eikås i Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, Stavanger !

Jeg har nettopp lest på forumet under "Deler". Hvorfor arrnagere ikke dere et egen "Dele-bytte/handel-treff" ?

Det trengs bare en stor plass og info i lokalmiljøet.

Jeg tror dette kunne slå an blant store deler av medlemmene helt fra Sørlandet og til Haugesund-distriktet. Det går jo an å forsøke litt samarbeid på tvers av lokallagsgrensene også. Så derfor:

Stå på !

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.