#51 Skrevet Januar 27, 2008 Hei er en som er flik på gorud i oslo. Ellers har jeg en nabo som er flink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 28, 2008 Hei er en som er flik på gorud i oslo. Ellers har jeg en nabo som er flink. Med plast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 28, 2008 Denna har jeg kjøp og den SKAL på S2'n min! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=111021&highlight=rs2 Kan dere ikke spleise på den bakfangeren han her har tilsalgs, tilpasse den og bruke den som mal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 28, 2008 Da får du versågod å lage støp slik at vi andre kan nyte godt av slitet ditt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 28, 2008 Ja tror det,kan reise innom å høre m han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 30, 2008 Da får du versågod å lage støp slik at vi andre kan nyte godt av slitet ditt også word!!: vinke :: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 30, 2008 I kveld ble fangeren kappa inn mot hjulbuen.. Tok 4cm og ingenting i bredden!.. Ble lappa sammen igjenn å det ser bra ut.. Har igjenn å flytte eksoshullet ig legge i litt plast i hjørnene, da coupefangeren er litt rundere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 30, 2008 Høres bra ut. Ta gjerne bilder og få lagt de inn her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 30, 2008 Oioi dette høres bra ut. Bilder er et must her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 30, 2008 Dette kan bli kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 31, 2008 Har bilder men får ikke lagt de ut.. Kan sende bilder til en som klarer det! Ble fylt i hjørnene og lagd fester i da..Har kun igjenn å flytte eksoshullet og sparkle den! Så skal refleksplata lages om og lakkes i bilens farge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 31, 2008 Og du vil ikke la oss andre mindre heldige få ta et avstøp av fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 1, 2008 Hehe.. Vil jo såklart ha den fortest mulig på bilen men vist dere veit om en som sdtøper så er det jo ikke umulig det! Du har vel et par speil som jeg gjerne skulle hatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 1, 2008 Hehe, de speila må jeg nok ha selv, er dritt lei de golfkøllene som er der nå Men hvis vi får organisert noe støping da så stiller du opp ? Noen som vet av en som støper? Glassfiber eller carbon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 1, 2008 Vet om en som støper, men det tar sin tid å få støpt form. så spørs hvor lenge Thomas vil låne bort fanger`n... sånn prismessig sett vil jeg tro at det vil koste 3-4 tusen for å få laga form og 1500-2000 for vært avstøp, i glassfiber. carbon blir vel 3 ganger prisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 1, 2008 Hehe.. Vil jo såklart ha den fortest mulig på bilen men vist dere veit om en som sdtøper så er det jo ikke umulig det!Du har vel et par speil som jeg gjerne skulle hatt! Her kan du gjøre deg noen kroner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 1, 2008 Kan jo hende det, men gidder ike fly rundt hele landet med fangeren vist dere skjønner.. Vist det ikke tar så veldig lang til så kan det jo være aktuellt mot litt betaling for slitet!.. Hadde jo vært litt tøft å vært den eneste med orginal RS2 fanger på S2 coupe og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 1, 2008 Gleder meg til å se resultatet! Håper du blir fornøyd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 3, 2008 Da er det sendt noen bilder til Petter Svendsen så får han legge de ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 3, 2008 Idag ble eksoshullet flytta og begynt sparklinga.. Pusse pusse pusse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 4, 2008 Bilder kommer her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 4, 2008 Fler her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 4, 2008 10 tussssen tegn.. Ang støping så må vi få til noe her. Kan de som har kontakter spørre på pris. Tipper det blir et mellom 5-8 stk som skal lages. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 4, 2008 Fy faen ass, gimmie gimmie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 4, 2008 jeg SKAL være med om det blir no, men har desverre ikke kontakter som kan dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...