dekkbredde audi 90 coupe quattro

Anbefalte innlegg

hvor fete dekk går det på denne bilen uten at det skurer? bilen er ikke bredda.

 

går det mer enn 205?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen senka? Min bil er ikke senka og jeg kjører på 205/45/16 nå. Det virker som om det hadde blitt plass til 215/40... En annen faktor er felgbredde og inpress, jeg har 7" felg med et 30 foran og 8" med et 36 bak. Jeg så et sted at Per Lindgren hadde problem med litt subbing med 17" og 215, men han har vel senka noe (35mm?)

coupe_bbs.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er senka med H&R ja. skulle visst senke 40mm. bilen blir ikke å se på veien før til sommeren da men. prøve å bli ferdig med den til første treffet på våler.

 

tenkte å fått på 215/40/17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn litt offtopic heter det vel Coupe Quattro. 90 kom kun som sedan :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde den het 90 ettersom det er lykter i fangeren jeg, men mulig jeg har fått feil info...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fronten er lik som 90 ja, men bilen heter kun coupe quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. det er iallefall en AUDI :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer! En av de råeste audiene modellene noensinne faktisk:D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby

Er bilen senka? Min bil er ikke senka og jeg kjører på 205/45/16 nå. Det virker som om det hadde blitt plass til 215/40... En annen faktor er felgbredde og inpress, jeg har 7" felg med et 30 foran og 8" med et 36 bak. Jeg så et sted at Per Lindgren hadde problem med litt subbing med 17" og 215, men han har vel senka noe (35mm?)

 

Ja, altså... Jeg kjørte opprinnelig original (myk) fjæring, 205/40R17 på 7.5x17 ET35 og det subbet som helvete! Byttet så til 205/45R16 på 7x16 ET37 og nesten all subbing er forsvunnet. Deretter byttet jeg fjærer og dempere så bilen ble stivere, da gikk det nesten an å kjøre 17" igjen, pga bilen ikke siger så mye i humpler, men helt bra ble det ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Ja, altså... Jeg kjørte opprinnelig original (myk) fjæring, 205/40R17 på 7.5x17 ET35 og det subbet som helvete! Byttet så til 205/45R16 på 7x16 ET37 og nesten all subbing er forsvunnet. Deretter byttet jeg fjærer og dempere så bilen ble stivere, da gikk det nesten an å kjøre 17" igjen, pga bilen ikke siger så mye i humpler, men helt bra ble det ikke.

 

Ok. Var ikke meninga å feilsitere deg :) (sånn går det når man prøver å ta ting etter husken : fan : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker det blir 205 je. skulle hatt no compomotive 16" tror det hadde vært pent på den bilen. skal lakkere den lavagrå perleeffekt, samme som nye A3 har. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tage Rensmoen

tenker det blir 205 je. skulle hatt no compomotive 16" tror det hadde vært pent på den bilen. skal lakkere den lavagrå perleeffekt, samme som nye A3 har. : rock :

 

Det går en sånn a3 i 'gata' mi. Meget pen farge/lakk. Blir sikkert fin på coupe også (selv om det ikke er en orginal-farge : bråk : )

 

Fattern hadde en gang en pug 505 med 'colt-grå' (pistolen, ikke bilen) metallic lakk og den var fin. Diskret men kul :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hellakkere ?

har man råd til det da ?

hørt rykter om at det er dyrt jeg !

 

hilsen sindre som skal sandblåse rust og lakkere quattroen med sprayboks til helga

 

skraper forresten godt i skjermene mine da den er senka med jamex og har inpress på 30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakkere q`peen med sprayboks.... er du gal mann!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.