Troms: Olav, her er det noe som ikke stemmer:

Anbefalte innlegg

Som mange her alt har fått med seg, flyttet Olav Nordgård fra oss i fjor til fordel for en person emd kodenavn: "Ho under o'en"

Lokallaget har savnet han dypt, men det viser seg da at Olav aldri dro. Han har vært her hele tiden, og jeg har bildene som beviser det!

 

Det viser seg da at han smuglet seg med i pakken med p-slotsene mine...Jeg rakk ikke se han før han var sprunget til fjells, hvor han holdt seg skjult lenge. Hvor lenge er uvisst.

Picture00000055006-6.jpg

 

Da jeg og kjæresten min hadde vært og kjøpt no mat på Burger Man, så jeg denne uheldige sjåføren. Her har altså Olav klart og skremt sjåføren til og kjøre ut av veien, ved og plutselig sprette opp av lasteplanet.

Picture00000055002-3.jpg

 

 

Senere klarte han tydeligvis og smugle seg med bobla over til "øya", ved hjelp av et småkult stunt som i ettertid har fått navnet "The Olav Smuggle" av FBI.

Picture00000055021-2.jpg

 

Her er han altså blitt tatt bilde av igjen, mens han tar en "The Olav smuggle". Denne gang henger han på siden av Audun sin bil.

Picture00000055001-2.jpg

 

Han klarte også og snike seg inn i bagasjerommet på svigermora til Auduns Fiesta, på den måten kom han seg over på VWærkste, og det kan forklare hvorfor han ble observert på VWærkste "dugnaden"

 

Før dugnaden hadde Olav sneket seg med på showet på Max Power treffet på Alfheim. Da i forkledning som dum blondine.

Picture00000055077.jpg

 

 

OG SIST MEN IKKE MINST, GRUNNEN TIL AV VI IKKE KOMMER TIL EM!

Olav hentet frem sine gamle håndballkeeper kunnskaper og klarte og stoppe den notoriske måljegeren John Carew.

OlavdreperEMhpet.jpg

 

 

Jeg har en følelse av at Olav kommer til og dukke opp flere plasser. Hvis han blir observert.. Vennligst gi meg beskjed, så skal det videre formidles til FBI. Han er nemlig ettersøkt, anklaget for milliard svindel på strusefarmer i USA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel nesten legge ved mine tidligere observasjoner.

 

 

Som dere kan se på Hr. Hansen ble han meget forferdet over å se Olav dukke opp "plutselig" på værste.

Picture00000055022red.jpg

 

Og Martin, det var ikke med svigermor til Audun han kom opp til VWærkste.

Picture00000055013-2red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæhæhæ!! Fikk meg en ekstremt go latter no, etter en brukbart lang dag på jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer i neste kapitell " Olav has always been here"? ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere eksemplarer av Olav er spottet på nach hos Mats Remi! Pokaljeger Olav dukket også innom for å flekke pokaler!

25112007536red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioioi korr eg tenke der i stoln.. ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen ble han først observert på et styremøte på VWærksted.

 

Da vi kom holdt Tom på med "køstøm" hundekasse til Kaiser.

Picture00000055001-4.jpg

 

 

Olav leker katt og mus med oss

Picture00000055003-2.jpg

 

Jan Henrik setter Emma og Kaiser i leiting, mens han leter etter Olav på bakkenivå.

Picture00000055002-4.jpg

 

Da vi dro hjem for dagen, og hundekassa sto stabilt opp mot dekkhyllene, så jeg noe uvanlig,og tok bilde

Picture00000055014.jpg

 

 

Olav har altså tatt risken på og reise til Amerika, enda han er etterlyst av FBI for hvitvasking av penger.: eek :

Denne gangen stiller han altså til PRESIDENT valg i USA. Her observert ved siden av fru Clinton

1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.