Anbefalte innlegg

I Heddal detter snøen ned i kveld:) Her er noen bilder:

Skulle ønske jeg hadde Audi Quattro nå:( Andre plasser det snør?

IMG_4681Medium.jpg

IMG_4682Medium.jpg

IMG_4684Medium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åherregud.... Sett på makan til perfekt quattroføre da gitt.....

 

Snør ikke her gitt.... Falt vist litt snø til morgenen i skien ved geiteryggen....

 

Venter på snøen som bare det jeg værtfall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åherregud.... Sett på makan til perfekt quattroføre da gitt.....

 

Snør ikke her gitt.... Falt vist litt snø til morgenen i skien ved geiteryggen....

 

Venter på snøen som bare det jeg værtfall....

 

Må ikke ødelegge ny bilen din med engang da:)

Jeg hadde en skummel opplevelse med Audien til kjerringa til pappa i fjor, hadde stått på i 4 uker med lakkering. Skulle hjem også må mann jo teste litt når en har Quattro, så det endte med att jeg fikk en sinnsyk kontra:( Men det gikk bra det. Flaks: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i går kveld var det snø på veien her jeg bor ved solum kirke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte over siljan i går, der snødde det greit.. Gjore vist det i valebø å;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble veldig klar for snø etter sladdinga på glattkjøringsbanen igår jeg !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå snør det igjen:) Det som kom her om dagen er det nesten ikke noe igjen av da men. Det kommer mer nå:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

urettferdig !!! Jeg er sååå klar for litt snø.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål: sånn jeg kjenner igjen øverste bilde så ekke det langt fra slåttå bensinstasjon eller? broderen min bor i området!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble veldig klar for snø etter sladdinga på glattkjøringsbanen igår jeg !!

Du får opp å sladde litt i valebø da....rimelig glatt der i sta fant jeg ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål: sånn jeg kjenner igjen øverste bilde så ekke det langt fra slåttå bensinstasjon eller? broderen min bor i området!!

 

Det stemmer veldig bra det:) Flytta hit i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sukk savner tilbake dit, utifra bildet så bor du noen hundre meter unna bror min!! boblefrik som han er så ser du nok en Baja bug i nærheten i den nærmeste framtid om han har ferdigstilt den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at Notodden er blitt bortskjemt med snø før Grenland i år. : bråk :

 

Var en tur på Notodden igår ettermiddag/kveld. Da jeg skulle kjøre tilbake til Skien hadde det allerede snødd krafig i en time. Jeg gledet meg til å ta fatt på veien da jeg så asfalten var blitt hvit og fin. Når jeg kommer tilbake til Skien er det bare regn, regn og atter regn. Deprimerende! : mad : Men jeg hadde likevell en fin tur den biten der det var snø. Hvordan høres dette ut:

 

Opp bakkene til Valebø fra Nordagutu var det lagt seg noen centimeter nysnø. Veiene var ubrøytet. Et par lokale biler sto halvveis oppi bakken. Noen hadde gitt opp og gått siste stykket hjem. Fotsporene var også iferd med å bli gjemt under lavende snø. Etterhvert som jeg nærmet meg toppen av bakkene ble hjulsporene stadig færre. Like før toppen kommer jeg inn i urørt terreng. Jeg var eneste bil på veien.

 

Resten av historien er enkel: Tett snødriv og quattro. Ingen lyd fra kontakten mot veidekke, bare deilig hul femmer-rulling. : smil : Blir religiøs av sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resten av historien er enkel: Tett snødriv og quattro. Ingen lyd fra kontakten mot veidekke, bare deilig hul femmer-rulling. : smil : Blir religiøs av sånn.

 

 

DET er vinter :D

 

 

Men religiøs blir jeg ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men religiøs blir jeg ikke :P

 

Kommer helt ann på hva religionen er det. :P

i denne sammenhengen var det vel quattro som ble forgudet..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at Notodden er blitt bortskjemt med snø før Grenland i år. : bråk :

 

Var en tur på Notodden igår ettermiddag/kveld. Da jeg skulle kjøre tilbake til Skien hadde det allerede snødd krafig i en time. Jeg gledet meg til å ta fatt på veien da jeg så asfalten var blitt hvit og fin. Når jeg kommer tilbake til Skien er det bare regn, regn og atter regn. Deprimerende! : mad : Men jeg hadde likevell en fin tur den biten der det var snø. Hvordan høres dette ut:

 

Opp bakkene til Valebø fra Nordagutu var det lagt seg noen centimeter nysnø. Veiene var ubrøytet. Et par lokale biler sto halvveis oppi bakken. Noen hadde gitt opp og gått siste stykket hjem. Fotsporene var også iferd med å bli gjemt under lavende snø. Etterhvert som jeg nærmet meg toppen av bakkene ble hjulsporene stadig færre. Like før toppen kommer jeg inn i urørt terreng. Jeg var eneste bil på veien.

 

Resten av historien er enkel: Tett snødriv og quattro. Ingen lyd fra kontakten mot veidekke, bare deilig hul femmer-rulling. : smil : Blir religiøs av sånn.

 

:tilber::tilber::tilber:

 

Kan se for meg gliset ditt da Torstein : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAAA !!! Nå faller snøen på Eidanger !!!

 

Da ere bare og legge seg til og sove og håpe på 10cm fersk snø imorgen tidlig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du blir skuffet Lars. Er meldt å gå over til regn i løpet av kvelden. Må nok vente litt til på at vinteren kommer til Eidanger. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja. Er meldt 8pluss grader gitt. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti..... ikke en cm med snø enngang :(

 

Norge er ett land du skal få billig av meg !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå Lars Erik. Nå har det kommet kanskje 2cm med snø. og det snør masse enda :) Til og med i Langesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå Lars Erik. Nå har det kommet kanskje 2cm med snø. og det snør masse enda :) Til og med i Langesund.

 

åherregud ! Endelig !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur Notodden, ta turen over heia til Bø. Tror du syns det hadde vært morsomt. Er ca 20cm med snø i heddal. Var det idag til morran hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det snø for oss også! Håper bare at det ikke forsvinner over natta;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.