#1 Skrevet November 21, 2007 I Heddal detter snøen ned i kveld:) Her er noen bilder: Skulle ønske jeg hadde Audi Quattro nå Andre plasser det snør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2007 åherregud.... Sett på makan til perfekt quattroføre da gitt..... Snør ikke her gitt.... Falt vist litt snø til morgenen i skien ved geiteryggen.... Venter på snøen som bare det jeg værtfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2007 åherregud.... Sett på makan til perfekt quattroføre da gitt..... Snør ikke her gitt.... Falt vist litt snø til morgenen i skien ved geiteryggen.... Venter på snøen som bare det jeg værtfall.... Må ikke ødelegge ny bilen din med engang da:) Jeg hadde en skummel opplevelse med Audien til kjerringa til pappa i fjor, hadde stått på i 4 uker med lakkering. Skulle hjem også må mann jo teste litt når en har Quattro, så det endte med att jeg fikk en sinnsyk kontra:( Men det gikk bra det. Flaks: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2007 Det bare regner her gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2007 i går kveld var det snø på veien her jeg bor ved solum kirke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2007 Kjørte over siljan i går, der snødde det greit.. Gjore vist det i valebø å;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2007 ble veldig klar for snø etter sladdinga på glattkjøringsbanen igår jeg !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2007 Og nå snør det igjen:) Det som kom her om dagen er det nesten ikke noe igjen av da men. Det kommer mer nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2007 urettferdig !!! Jeg er sååå klar for litt snø..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2007 Pål: sånn jeg kjenner igjen øverste bilde så ekke det langt fra slåttå bensinstasjon eller? broderen min bor i området!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2007 ble veldig klar for snø etter sladdinga på glattkjøringsbanen igår jeg !! Du får opp å sladde litt i valebø da....rimelig glatt der i sta fant jeg ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 26, 2007 Pål: sånn jeg kjenner igjen øverste bilde så ekke det langt fra slåttå bensinstasjon eller? broderen min bor i området!! Det stemmer veldig bra det:) Flytta hit i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2007 sukk savner tilbake dit, utifra bildet så bor du noen hundre meter unna bror min!! boblefrik som han er så ser du nok en Baja bug i nærheten i den nærmeste framtid om han har ferdigstilt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 1, 2007 Må si at Notodden er blitt bortskjemt med snø før Grenland i år. Var en tur på Notodden igår ettermiddag/kveld. Da jeg skulle kjøre tilbake til Skien hadde det allerede snødd krafig i en time. Jeg gledet meg til å ta fatt på veien da jeg så asfalten var blitt hvit og fin. Når jeg kommer tilbake til Skien er det bare regn, regn og atter regn. Deprimerende! Men jeg hadde likevell en fin tur den biten der det var snø. Hvordan høres dette ut: Opp bakkene til Valebø fra Nordagutu var det lagt seg noen centimeter nysnø. Veiene var ubrøytet. Et par lokale biler sto halvveis oppi bakken. Noen hadde gitt opp og gått siste stykket hjem. Fotsporene var også iferd med å bli gjemt under lavende snø. Etterhvert som jeg nærmet meg toppen av bakkene ble hjulsporene stadig færre. Like før toppen kommer jeg inn i urørt terreng. Jeg var eneste bil på veien. Resten av historien er enkel: Tett snødriv og quattro. Ingen lyd fra kontakten mot veidekke, bare deilig hul femmer-rulling. Blir religiøs av sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 1, 2007 Resten av historien er enkel: Tett snødriv og quattro. Ingen lyd fra kontakten mot veidekke, bare deilig hul femmer-rulling. Blir religiøs av sånn. DET er vinter Men religiøs blir jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 1, 2007 Men religiøs blir jeg ikke Kommer helt ann på hva religionen er det. i denne sammenhengen var det vel quattro som ble forgudet..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 1, 2007 Må si at Notodden er blitt bortskjemt med snø før Grenland i år. Var en tur på Notodden igår ettermiddag/kveld. Da jeg skulle kjøre tilbake til Skien hadde det allerede snødd krafig i en time. Jeg gledet meg til å ta fatt på veien da jeg så asfalten var blitt hvit og fin. Når jeg kommer tilbake til Skien er det bare regn, regn og atter regn. Deprimerende! Men jeg hadde likevell en fin tur den biten der det var snø. Hvordan høres dette ut: Opp bakkene til Valebø fra Nordagutu var det lagt seg noen centimeter nysnø. Veiene var ubrøytet. Et par lokale biler sto halvveis oppi bakken. Noen hadde gitt opp og gått siste stykket hjem. Fotsporene var også iferd med å bli gjemt under lavende snø. Etterhvert som jeg nærmet meg toppen av bakkene ble hjulsporene stadig færre. Like før toppen kommer jeg inn i urørt terreng. Jeg var eneste bil på veien. Resten av historien er enkel: Tett snødriv og quattro. Ingen lyd fra kontakten mot veidekke, bare deilig hul femmer-rulling. Blir religiøs av sånn. :tilber: Kan se for meg gliset ditt da Torstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 4, 2007 JAAAA !!! Nå faller snøen på Eidanger !!! Da ere bare og legge seg til og sove og håpe på 10cm fersk snø imorgen tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 4, 2007 Tror du blir skuffet Lars. Er meldt å gå over til regn i løpet av kvelden. Må nok vente litt til på at vinteren kommer til Eidanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 4, 2007 hehe ja. Er meldt 8pluss grader gitt. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 5, 2007 Fytti..... ikke en cm med snø enngang Norge er ett land du skal få billig av meg !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 9, 2007 Nå Lars Erik. Nå har det kommet kanskje 2cm med snø. og det snør masse enda Til og med i Langesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 9, 2007 Nå Lars Erik. Nå har det kommet kanskje 2cm med snø. og det snør masse enda Til og med i Langesund. åherregud ! Endelig !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 10, 2007 Ta deg en tur Notodden, ta turen over heia til Bø. Tror du syns det hadde vært morsomt. Er ca 20cm med snø i heddal. Var det idag til morran hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 5, 2008 Da var det snø for oss også! Håper bare at det ikke forsvinner over natta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...