#1 Skrevet November 22, 2007 Bør vi ha noe avtale med dem eller? http://www.easy4u.no De er vel strax oppe å går med en del tjenester i Melkvikan. Selvvasken er oppe å går. Noen som vet om det kun er dekkskift/dekkhotell og selvvask de skal ha? Og er det eventuelt de som har tatt beslag i hele den verfts hallen der nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 Easy4u vil bli drevet av Bilsentrum (iallefall slik jeg har forstått det), jeg kommer til å jobbe der når hallen blir ferdig. Hele klargjørings avdelingen til bilsentrum vil bli flyttet der, nå er jeg ikke helt sikker på hvilken hall som kommer til å bli brukt siden jeg ikke har vert der å sett selv enda, har kun sett selvvask anlegget når jeg har kjørt forbi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 Ja, men da skal det ikke stå på rabattene skjønner jeg Om dere får hele den hallen til disposisjon er jeg meget interisert i å høre litt med Bilsentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2007 hehe, er vel sikkert mulig å ordne noe rabatt for klubben, uten at jeg skal si noe sikkert om det selv Jeg tror ikke at vi skal ha hele hallen, var vel snakk om å ha en del av den om jeg ikke husker helt feil. Ser virkelig fram til å flytte inn i dette anlegget når det er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2007 er kun den delen med lavest tak easy4u skal ha,den delen som er nærmest hovedveien. selve storhallen er det oss-nor som leier tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2007 Okay. Nytt lokalt medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2007 jepp, er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...