Anbefalte innlegg

Bør vi ha noe avtale med dem eller?

 

http://www.easy4u.no

 

De er vel strax oppe å går med en del tjenester i Melkvikan. Selvvasken er oppe å går.

 

Noen som vet om det kun er dekkskift/dekkhotell og selvvask de skal ha? Og er det eventuelt de som har tatt beslag i hele den verfts hallen der nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Easy4u vil bli drevet av Bilsentrum (iallefall slik jeg har forstått det), jeg kommer til å jobbe der når hallen blir ferdig. Hele klargjørings avdelingen til bilsentrum vil bli flyttet der, nå er jeg ikke helt sikker på hvilken hall som kommer til å bli brukt siden jeg ikke har vert der å sett selv enda, har kun sett selvvask anlegget når jeg har kjørt forbi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men da skal det ikke stå på rabattene skjønner jeg :)

 

Om dere får hele den hallen til disposisjon er jeg meget interisert i å høre litt med Bilsentrum

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, er vel sikkert mulig å ordne noe rabatt for klubben, uten at jeg skal si noe sikkert om det selv :)

 

Jeg tror ikke at vi skal ha hele hallen, var vel snakk om å ha en del av den om jeg ikke husker helt feil. Ser virkelig fram til å flytte inn i dette anlegget når det er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er kun den delen med lavest tak easy4u skal ha,den delen som er nærmest hovedveien. selve storhallen er det oss-nor som leier tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.