A4 Avant (8E) - Styling og felgtips?

Anbefalte innlegg

Noen som har noe tips?

 

Finner fælt lite på NBS og Quality egentlig.

 

Og av felger blir det enda værre. Finner svært lite. Så noen felger som het ett eller annet med "Mega" i navnet. STORE flate eiker lissom, litt keskin classic aktige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe tips?

 

Finner fælt lite på NBS og Quality egentlig.

 

Og av felger blir det enda værre. Finner svært lite. Så noen felger som het ett eller annet med "Mega" i navnet. STORE flate eiker lissom, litt keskin classic aktige.

 

Tjaa hva me Ottenger da??ellers så synes jeg at jaffal deen nye fronten til Rieger(NBS) er snasen,plastikk rundt hele bilen du tenker på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja.

 

Må vel ha en annen front, hekk (litt usikker til hvordan det kommer til å se ut etter senking) og muligens noen skjørter ala S-Line muligens.

 

Og felger da seff (er vel det vanskeligste tror jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja.

 

Må vel ha en annen front, hekk (litt usikker til hvordan det kommer til å se ut etter senking) og muligens noen skjørter ala S-Line muligens.

 

Og felger da seff (er vel det vanskeligste tror jeg)

 

Ok,har Ottenger front selv nå,hva me Carrecter, eller S4 eller S-line hekk da?en av disse jeg selv kommer til å ta på til sommeren,felger er jo ette kapittel for seg sel,bruk noen dager i Photoshop på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da jeg har bestemt meg noen lunde hva anngår front. Skal også ha S4 dørlister. Og jeg begynner å nærme meg felgvalg. Blir 19"

 

Men ønsker tøft stuk bak også, men det er lite jeg finner som harmonerer med resten av mine planer.

 

Enten er det plass for MASSE eksos, eller så er det nesten likedan som orginalt.

 

Legger ved ett bilde av fronten jeg tror jeg vil ha (min bil er da en avant og har litt mørkere farve)

resize.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.