5000 kr til den som fiksa g60n min!

Anbefalte innlegg

No e e så inni helvete drit lei av dinna g60n! hver gang e tror e har funne problem så ender det med skuffelse og e blir sittende med pongen i klem atter en gang! Håper at noen av guruene i lokallaget vil skru på denne å tjene seg noen lettjente kr da jeg ikke orker/gidder prøve mer! Om ingen her vil så setter jeg den inn på møller! er avhengig av å få til motor for jeg skal selge bilen fort som faen.!

 

Problem : Motorn blir ikke helt varm selv om termostaten er byttet,vifta starter ikke men motorn koker heller ikke. den nederste slangen på radiator er kald!

 

Har nå brukt en halv tank med bensin på ca 7 mil! den går fint til den blir varm! da funker den kun på helt full gass,ellers drukner den helt og er helt ukjørbar! lamdan er ny! tidligere eier har kjørt med lamdan avkoblet lenge,og den brukte MASSE bensin den gangen og.

 

Jeg gir 5000 kr om feilen så bare viser seg og være ledningsbrudd en plass! så dritlei er jeg denne! Fryktelig synd for bilen går meeeget godt faktisk!

 

Christian 48096881

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og etter du/dere har fikset big sin så fikser dere min å :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kobl vekk lambdaen, opplever du noen forskjell da?

 

G60 motorstyring er såpass simpel, så dette skal bli enkelt å finne ut av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No e e så inni helvete drit lei av dinna g60n! hver gang e tror e har funne problem så ender det med skuffelse og e blir sittende med pongen i klem atter en gang! Håper at noen av guruene i lokallaget har ork til å prøve å tjene seg noen lettjente kr da jeg ikke orker/gidder prøve mer! Om ingen her vil så setter jeg den inn på møller! er avhengig av å få til motor for jeg skal selge bilen fort som faen.!

 

Problem : Motorn blir ikke helt varm selv om termostaten er byttet,vifta starter ikke men motorn koker heller ikke. den nederste slangen på radiator er kald!

 

Har nå brukt en halv tank med bensin på ca 7 mil! den går fint til den blir varm! da funker den kun på helt full gass,ellers drukner den helt og er helt ukjørbar! lamdan er ny! tidligere eier har kjørt med lamdan avkoblet lenge,og den brukte MASSE bensin den gangen og.

 

Jeg gir 5000 kr og feilen så bare viser seg og være ledningsbrudd en plass! så dritlei er jeg denne! Fryktelig synd for bilen går meeeget godt faktisk!

 

Christian 48096881

 

Har du skjekka om det er sirkulasjon på kjølevannet? siden den nederste slangen er kald. Kan jo være tett radiator.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt motorledningsnett...

 

Har et liggende så skal prøve dette idag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet temperaturfølere?

 

Blå temp føler er ny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kobl vekk lambdaen, opplever du noen forskjell da?

 

G60 motorstyring er såpass simpel, så dette skal bli enkelt å finne ut av :)

 

Den går bedre når jeg kobler vekk lamdan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skjekka om det er sirkulasjon på kjølevannet? siden den nederste slangen er kald. Kan jo være tett radiator.

 

Jeg har hatt på radiatorrens og skal prøve å spyle igjennom idag! har også en radiator liggende som jeg kan prøve!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har å styre med duda idag :P

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.