Anbefalte innlegg

Jeg må bare skryte litt av den gutten her.

Hver gang det er noe jeg lurer på her inne så kommer han med svar.

Han har t.o.m hjulpet meg ved et par anledninger nr jeg skal lære meg å skru på bil :)

 

Første gang han hjalp meg var når jeg lurte på om noen kunne komme med noen små tips til hva jeg kunne gjøre med de late eslene i motoren min for å få hingster i den istedet.

Jeg hadde ventet meg et par innlegg med luftfilter, eksos osv... men neida.. ikke denne fyren.

Jeg skrev at jeg ikke hadde så mye peil, så det måtte skrives på en slik måte at t.o.m en bestemor kunne forstå det.

Bjørn trådde til og skrev to FULLE PM`er med en beskrivelse som var så god at t.o.m jeg forstod det.

 

Han hjalp meg også når jeg skulle ha på senkesettet. Tidligere når jeg skulle ha noe gjort med bilen og spurte om noen kunne hjelpe meg så har det alltid endt med at de har gjort det for meg istedet. Sånt lærer man ikke noe av.

Bjørn derimot viste meg hva som måtte løsnes og hvordan, og så fikk jeg gjøre resten selv. Så nå kan jeg det :)

Han stilte også med lokale hvor vi kunne stå og skru (selv om noen måtte stå utfor etter at en sinna sjef kom innom :P

 

 

Nå ganske nylig var han med og viste meg hvordan jeg skulle bytte bremser selv.Jeg visste at det ikke var all verdens jobb, men jeg har da aldri gjort det før, og da er det skummelt å begynne å skru :P

Han løsnet det som skulle løsnes, konstanterte at de nye bremseklossene var feil, skrudde sammen igjen og forklarte meg hvordan jeg skulle gjøre det.

I dag fikk jeg endelig byttet dem, og alt fungerer perfekt :)

Har spart endel kroner på å gjøre det selv ettersom verkstedet ville ha litt mer enn jeg hadde råd til får å gjøre det for meg..

 

Så... Bjørn...

 

Tusen tusen takk for all hjelpen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støttes! Har stått fast et par ganger selv, enten manglet et verktøy eller spekulert på hvordan noe skulle gjøres. Ringt Bjørn, og fått til svar "ikke noe stress, kommer bortom med fastnøkkelen/ser på problemet". Takk for at du er lettvint og hjelpsom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh, vet ikke helt hva jeg skal si: flau :

Men, uansett takk takk:)

 

What goes around, comes around:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.