Mottagelse av nye medlemmer

Anbefalte innlegg

Fy fy. Dette er ikke bra. Klippet fra Bilforumet:

 

Originally posted by audifanatic

Din golf er utrolig pen, er du å se på noe VW Audiclub Norwegen treff fram over ell?

 

Henrik

 

Originally posted by KingB

Takk takk :)

 

 

Prøver å få med meg det meste av treff ja. Akkurat VW-Audi treffene her i Oslo området har jeg ikke vært noe særlig på. Måtte opp på Mc Donalds på Lørenskog en mandag. Var sikkert en 10-15 biler der, men ingen som kom å snakket med meg. Jeg tok initiativ og prata litt med en kar, men så gikk alle inn for å spise. Virket som en bra sammensveiset gjeng. Litt vanskelige å komme inn på - så jeg dro min kos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

Fy fy. Dette er ikke bra. Klippet fra Bilforumet:

Oj sann, dette må vi ta tak i.... Håper vedkommende tar kontakt igjen slik at vi kan rette opp i dette.. Gi han gjerne beskjed!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dette blir for dumt!:mad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Oslo lokallag ble opprettet i forrige uke, så vi kan ikke ta skylden for dette. Vi skal iallefall være oppmerksom på problemet når vi har torsdagstreff i Oslo. Det som er helt klart er at vi ikke kan klare å snakke med alle alltid, men be vekommende og komme på torsdagstreffet i Oslo 23/9 og be ham ta kontakt med meg for en prat.... Håper dette avklarer litt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! Kunne tenke meg at det ikke var slik dere ville ha det! Dere er jo bare snille gutter hele gjengen ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

Det skal jeg gjøre! Kunne tenke meg at det ikke var slik dere ville ha det! Dere er jo bare snille gutter hele gjengen ikke sant?

Vi er de snillleste gutta i gata når alle andre er på ferie...hehe :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får vondt i magen jeg når jeg leser slik. Fy til alle oss som ikke var oppmerksomme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, ja, jeg er enig at det går an å forbedre seg.

MEN en liten forsvarstale uten at dette er ment å skremme noen. Situasjonen er følgende på McDonalds, Lørenskog:

Den som har lyst deltar fra kl 19.00 og utover så lenge han vil, og til plassen er tom.

Det finnes flere enn bare medlemmer der, og det er helt umulig for "de faste" (meg inkludert) å vite hvem som er medlem eller ikke av de som møter opp.

Alle nye får klubbavisen. Der er det ihvertfall et bilde av meg ved siden av det innlegget jeg har skrevet. Den som er ny kan jo se etter om jeg er der og ta kontakt. Jeg mener jeg er "inkluderende" og ikke skremmer noen. MEN jeg kan ikke gå rundt å hilse på alle og spørre om de er medlemmer !

 

Bare kom igjen, enten til mandagen, eller torsdag 23.9 på Ullevål Stadion. Det er bare slik at vi (i Norge vil jeg påstå) ikke nødvendigvis ser "åpne" ut. Spesielt ved samlinger har det lett for å oppstå grupper som snakker sammen. Disse gruppene kan det, for nye/uteforstående, være et løft å bryte inn i. Men det finnes muligheter, ihvertfall hvis du skulle kjenne igjen et ansikt f eks fra Treffpunkt.

 

Vennlig hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt denne situasjonen og hvis de faste medlemmene er opptatt med sitt blir det fort litt vanskelig å komme inn, men noe problem skulle det ikke være.

 

Jeg har hvertfall følt meg velkommen i Drammen lokallag fra 10mai, første gangen jeg rulla inn på plassen der.. Mye takket være Petter, Petter, Leif-Helge og Kenneth... Stå på gutta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen

Skjønner godt denne situasjonen og hvis de faste medlemmene er opptatt med sitt blir det fort litt vanskelig å komme inn, men noe problem skulle det ikke være.

 

Jeg har hvertfall følt meg velkommen i Drammen lokallag fra 10mai, første gangen jeg rulla inn på plassen der.. Mye takket være Petter, Petter, Leif-Helge og Kenneth... Stå på gutta!

 

Enig i dette, jeg og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, man må vise litt initativ selv også... Kan ikke stå å gjemme seg bort, ingen som biter der bortsett fra om jeg er veldig sulten... :P

 

Hvis nye folk kommer til Lørenskog, kan dere bare ta kontakt med denne karen her... Men vær obs, han er ganske sjenert han også... :rolleyes:

dust.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Men, man må vise litt initativ selv også... Kan ikke stå å gjemme seg bort, ingen som biter der bortsett fra om jeg er veldig sulten... :P

 

Hvis nye folk kommer til Lørenskog, kan dere bare ta kontakt med denne karen her... Men vær obs, han er ganske sjenert han også... :rolleyes:

 

 

hehe.. Kanon :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Hallo, ja, jeg er enig at det går an å forbedre seg.

MEN en liten forsvarstale uten at dette er ment å skremme noen. Situasjonen er følgende på McDonalds, Lørenskog:

Den som har lyst deltar fra kl 19.00 og utover så lenge han vil, og til plassen er tom.

Det finnes flere enn bare medlemmer der, og det er helt umulig for "de faste" (meg inkludert) å vite hvem som er medlem eller ikke av de som møter opp.

Alle nye får klubbavisen. Der er det ihvertfall et bilde av meg ved siden av det innlegget jeg har skrevet. Den som er ny kan jo se etter om jeg er der og ta kontakt. Jeg mener jeg er "inkluderende" og ikke skremmer noen. MEN jeg kan ikke gå rundt å hilse på alle og spørre om de er medlemmer !

 

Bare kom igjen, enten til mandagen, eller torsdag 23.9 på Ullevål Stadion. Det er bare slik at vi (i Norge vil jeg påstå) ikke nødvendigvis ser "åpne" ut. Spesielt ved samlinger har det lett for å oppstå grupper som snakker sammen. Disse gruppene kan det, for nye/uteforstående, være et løft å bryte inn i. Men det finnes muligheter, ihvertfall hvis du skulle kjenne igjen et ansikt f eks fra Treffpunkt.

 

Vennlig hilsen

 

Skjønner dette veldig godt John og jeg var ikke ute etter å angripe noen på noen som helst måte. Syntes bare at der var en sunn diskusjon og ta opp. Var ikke meningen at noen skulle føle seg støtt på noen som helst måte. Var godt ment fra min side. :) Er forholdsvis nytt medlem selv, og man føler seg alltid litt "løk" første gang man dukke opp alene. Var bare det jeg skulle frem til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ronny:

Kjempefint at dette kommer fram, da dette er en vekker til samtlige lokallag og medlemmer. Det er dessuten viktig at nye medlemmer tar kontakt med de "rette" personene. I vrimmelen kan dette være vanskelig, men da får de spørre seg frem. Det er jo ikke noe morro å føle seg utenfor når man faktisk er medlem.

 

Et lite tips til medlemmene er jo å finne ut av hvem som er leder/nestleder i sitt lokallag og da spørre etter disse ved treff/møtene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kippt at folk føler det slik, men det kan noen ganger være vansklig å komme i kontakt med folk, evt. få denne herrene mannen på forum sidene slik at han kan også komme i kontakt med andre medl her. Mit forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at det er slik og jeg merker jo det selv på lokallagstreffene vi har hatt hvor det har vært en del oppmøtende. Det blir fort vanskelig å prate med alle. Det er som det blir påpekt viktig at de som er "nye" også tar litt initiativ selv. Det er ikke noe lettere for oss å se de som er nye, enn det er for de nye å finne oss (lokallagsledere, nestledere osv.).

 

Uansett, det er ikke en ønskelig situasjon at medlemmer ikke føler seg velkomne på treff og møter. Er bra å få litt tilbakemeldinger på slikt, det bidrar til at vi kanskje kan ta litt ekstra tak i dette, ikke bare lokallaget det gjaldt her, men oss andre også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommelen opp til Follogutta! : ja :

Jeg ble dratt med innover etter å ha tastet med Christian B. Wiik på irc. Har vært fast inventar på treffa der helt til bilene mine tok kvelden. Det er en veldig hyggelig og sammensveisa gjeng med relativt høy partyfaktor. Kunne trengt litt mer av det i Drammen! Her må man jo gripe fatt i de modige sjeler som tør å dukke opp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste medlemene har jo club logo på en eller fler av rutene sine...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.