Anbefalte innlegg

Kanskje en idè å sette opp en møteplan for lokallagstreffene, og legge det inn som en fast oversikt i klisteret? Er litt lettere å følge med på hvor de avholdes da. Ser det er flere som er i tvil om hvor og når de finner sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært greit å møte noen i klubben av og til, men det ser ut for at interessen er liten eller hva??????: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh yeah! Jeg er klar! Må bare vaske bilen. Neste flaut å møkkete den er, ellers er det ikke så lett å holde en bil som brukes daglig fin i disse dager.

 

Gogo! Let's meet! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig klar ETTER eksamensperioden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en idè å sette opp en møteplan for lokallagstreffene, og legge det inn som en fast oversikt i klisteret? Er litt lettere å følge med på hvor de avholdes da. Ser det er flere som er i tvil om hvor og når de finner sted.

 

Støtter dette forslaget.

Dette burde være en oppgave for styret.

Hadde vært greit å få satt dette i litt system, slik at vi unngår tvil og spørsmål hver måned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert greit å få orden på ja.-

har ikke fått vært tilstede på så mye i høst,men tar seg opp utover våren igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropå dette, når og hvor er neste møte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde vært topp med en oversikt over hvor og når :D

virker som det er litt ute av kontroll for tiden :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper at både Trond og Per er utrolig opptatt om dagene med det de holder på med.

Uansett så er det lov å ta initiativ på egen hånd, syns jeg. Om dere er en gjeng som vil møtes så ta for dere første Onsdag i Januar f.eks. og legg det ut her at dere er en gjeng som vil samles da, enten i Grimstad eller Kr.sand. Er det ikke lagt opp noe plan over treff så må man ikke bare sette seg ned å ikke gjøre noe med det. Det er kanskje akkurat det som skal til for å gi Trond evt. Per ett spark i rompa ;) hehe...

 

Jeg har flyttet fra Kristiansand og blir ikke å se på lokallags treff lengre, men ønsker alle i Agder God Jul og godt nytt år og lykke til med ett nytt bil rikt år ;)

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo satt opp en dag i uka eller noe sånt?

Så akershus hadde hver mandag, enkelt og veldig greit.

men for min del kansje litt ofte med en gang i uka.

hva mener folk?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er vel kansje litt mye:D vertfall for min del

Akershus har vel flere medlemmer en det vi har her i agder å da

men seff 1 gang i uka så kommer det nok noen i fra tid til tid så blir jo altis folk som møtes får å ta ein prat er jo ikke slik at ALLE trenger å være der hver gang : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit å satt en fast dag i mnd som folk kan møtes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fast møtedag i Region Agder er det allerede...den 1. onsdagen i hver måned faktisk... *S*

 

Møtene har vekslet mellom Kristiansand og Grimstad, men jeg tror det er en stund siden det har vært noe møte nå. Kanskje vi skal prøve å få i gang noe igjen?

 

Selv reiser jeg på jobb igjen i slutten av denne måneden, men jeg er nokså sikker på at dere ikke trenger meg der... :P

Jeg regner med å komme sterkt tilbake på treffet i mars...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste jeg oppfordret til ang. møter var at noen fra vest agder kunne ta i ett tak, å sette opp ett lokallagsmøte der.. Skjedde ikke noe, jeg kunne alltids tatt ansvar på meg til å innkalle til lokallagsmøter, men jeg kjenner ikke så godt til gumpens, og føler meg småteit om jeg skal "hente" dere alle mann til maccern i Grimstad hver gang.. (MEEEN, jeg KAN gjøre det, om ikke annet skjer!)

 

Har vært mindre på forumet i det siste og, derav treg "action" fra meg på denne tråden..

 

Per er ikke fungerende leder lenger, jeg er vel heller ei det :P Årsmøte ikke avholdt..

 

Jeg kunne VELDIG gjerne tenke meg å se dere her i lokallaget mye oftere, og ser tilbake til Andresens ledertid med mange gode minner.. Skulle vel kunnet gjort ett forsøk på å late som jeg er leder, men jeg har desverre altfor mye å gjøre om dagen, og ser ikke lys i tunnelen før til høsten (ny garasje skal bygges)

 

Når garasjen er ferdig skal jeg ha lokallagsfest i garasjen, så det er så :P

 

Skal vi ta en "tjuvstart" på februarmøtet så er jeg klar, kan lage ny tråd med "innkallelse" til møte jeg, men hvor, og når : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per er ikke fungerende leder lenger, jeg er vel heller ei det :P Årsmøte ikke avholdt..

 

Veeel, tittelen er vel der fremdeles, men jeg kan si det sånn at det er endring på gang. mer om dette senere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veeel, tittelen er vel der fremdeles, men jeg kan si det sånn at det er endring på gang. mer om dette senere!

 

Er den det ja, du sa jo til meg at du ikke var leder vet du, spørsmålet ville nok uansett dukket opp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.