Nordland: Vi har fått DAB

Anbefalte innlegg

Da har DAB kommet til Bodø og Nordland...bedre sent enn aldri.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å nå er jo muligens dab et ferdig kapittel allerede, så når du kjøper dab radio så kommer det her;)

 

Så sent som i november annonserte WorldDMB (tidligere World DAB forum) at en oppgradert versjon av DAB-systemet, kalt DAB+, vil bruke AAC+ for å komprimere signalene. Uheldigvis for de som har kjøpt DAB allerede, vil ikke gammelt utstyr være kompatibelt med den nye standarden, der mottakerne først forventes å komme i salg i løpet av de nærmeste par-tre månedene.

 

dette er da fordi lydkvaliteten på den nårvæende kompreskonen mp2 er alt for dårlig>=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å nå er jo muligens dab et ferdig kapittel allerede;)

 

Hehe..ja har hørt det der...men jeg har DAB på kontoret og er happy happy!:glad:

Kan høre sami radio hele døgnet om jeg vil:p Det beste er at det skjer noe i nord også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yea;) da blir det saker, men har hørt noe om at de som utvikler dab systemet har funnet opp noe annet som er bedre også, som ikke fungere på dab radio, men husker ikke helt hvor jeg har lest dette=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal få meg DAB i bilen nå: klø ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg jo ny spiller her om dagen, med muligheter for å koble til en eller annen dab-add on.. må kanskje prøves :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.