Sogn og Fjordane: No vert det dyrare i Fjærlandsbommen

Anbefalte innlegg

Saklig..

Leste jo senest i dag i avisa at trafikken hadde økt med 4,4% fra i fjor og at bommen ville være ute i 2010 med denne farten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY FAEN!!!

Det er so sjukt at eg kan ikkje få sagt det.....her betalar vi frå før over 100,- meir enn nåken anna bompassering i heile Norge.....og oppå da heile so kjeme da ei økning.......ka faen e da so går føre seg oppi nepa på politikarane om dagen....!?!: bh :

Det hadde ikkje vore feil om dei heller satte ned prisen med 15,-.......eller 115,- for den del.......

Eg gir snart opp heile bilgreiene......

Det er faktisk billegare å kjøyre om Høyanger,ta ferje Hella - Dragsvik og kjøre til Sogndal......det tar lenger tid,men det er billegare å kjøyre den vegen inkl.ferja og evt.drivstoff.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje det til og med det blir billigere å kjøre om strynefjell også:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bommen vekke i 2010?? eg køyrer ikkje lenger den vegen hvertfall... dette blir altfor dyrt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY FAEN!!!

Det er so sjukt at eg kan ikkje få sagt det.....her betalar vi frå før over 100,- meir enn nåken anna bompassering i heile Norge.....og oppå da heile so kjeme da ei økning.......ka faen e da so går føre seg oppi nepa på politikarane om dagen....!?!: bh :

Det hadde ikkje vore feil om dei heller satte ned prisen med 15,-.......eller 115,- for den del.......

Eg gir snart opp heile bilgreiene......

Det er faktisk billegare å kjøyre om Høyanger,ta ferje Hella - Dragsvik og kjøre til Sogndal......det tar lenger tid,men det er billegare å kjøyre den vegen inkl.ferja og evt.drivstoff.....

 

Dyrt? ja, men det er nesten dobbelt så dyrt å passere bommen på tur til Honningsvåg/Nordkapp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bommen vekke i 2010?? eg køyrer ikkje lenger den vegen hvertfall... dette blir altfor dyrt!
Mener Sogn Avis skrev det i papirutgaven i går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål om parkeringen ved bommen på sogndals sida... korleis er det å få parkert på denne sida etter siste tunnellen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.