Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går på 14" på passat35i gt16v? Noen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle tro det, iom at bilen har 256mm bremseskiver som tilsier 14" ordinære felger. og noe svært spesielle 13" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

35i 16V rullet på 14" da den kom ut av fabrikken. Bare G60/VR6/110hk TDI som har 15" originalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere er 100% sikre.:P skal hente bilen min i elverum å må ha med noen 14" felger med vinterdekk på:D hehe takker for svar hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! Er det denne som står ute på møller i elverum med sommer dekk? Svart STV? Hvorfor har du den stående der egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja det stemmer det! bremsene klikka på den da jeg skulle hente meg ny passat i oslo.Drar ned mandags kveld å henter den.

Derfor må jeg ha vinterdekk på den,å har 14" alu med nye vinterdekk på.Så da håpet jeg på å bruke de:P

Håper den er i god behold:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja det stemmer det! bremsene klikka på den da jeg skulle hente meg ny passat i oslo.Drar ned mandags kveld å henter den.

Derfor må jeg ha vinterdekk på den,å har 14" alu med nye vinterdekk på.Så da håpet jeg på å bruke de:P

Håper den er i god behold:D

 

ok, ja den så da hel ut! :) Fiksa de bremsene osv der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har skiftet bremseveska å påstår at de virker,så får stole på dem.skal kjøre den opp til kr sund,Blir spennende:PGleder meg..den har stått der i 3 mnd:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har skiftet bremseveska å påstår at de virker,så får stole på dem.skal kjøre den opp til kr sund,Blir spennende:PGleder meg..den har stått der i 3 mnd:P hehe

 

Ja, sett den har stått der en stund ja.. hehe Ta med spade:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe må vel kanskje det ja:S den er vel innesnødd:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.