#1 Skrevet Desember 6, 2007 Noen som vet om det går på 14" på passat35i gt16v? Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2007 skulle tro det, iom at bilen har 256mm bremseskiver som tilsier 14" ordinære felger. og noe svært spesielle 13" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2007 35i 16V rullet på 14" da den kom ut av fabrikken. Bare G60/VR6/110hk TDI som har 15" originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2007 Håper dere er 100% sikre. skal hente bilen min i elverum å må ha med noen 14" felger med vinterdekk på hehe takker for svar hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2007 hei! Er det denne som står ute på møller i elverum med sommer dekk? Svart STV? Hvorfor har du den stående der egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2007 Hehe ja det stemmer det! bremsene klikka på den da jeg skulle hente meg ny passat i oslo.Drar ned mandags kveld å henter den. Derfor må jeg ha vinterdekk på den,å har 14" alu med nye vinterdekk på.Så da håpet jeg på å bruke de:P Håper den er i god behold:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2007 Hehe ja det stemmer det! bremsene klikka på den da jeg skulle hente meg ny passat i oslo.Drar ned mandags kveld å henter den.Derfor må jeg ha vinterdekk på den,å har 14" alu med nye vinterdekk på.Så da håpet jeg på å bruke de:P Håper den er i god behold:D ok, ja den så da hel ut! Fiksa de bremsene osv der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2007 De har skiftet bremseveska å påstår at de virker,så får stole på dem.skal kjøre den opp til kr sund,Blir spennende:PGleder meg..den har stått der i 3 mnd:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2007 De har skiftet bremseveska å påstår at de virker,så får stole på dem.skal kjøre den opp til kr sund,Blir spennende:PGleder meg..den har stått der i 3 mnd:P hehe Ja, sett den har stått der en stund ja.. hehe Ta med spade:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2007 hehe må vel kanskje det ja:S den er vel innesnødd:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...