Anbefalte innlegg

Ser etter hovedlykter og baklykter til en svart golf 4.

Bak er det helsorte som er interessant, og foran er det angel eyes som er tanken. Noen tips til noen merker som er gode og holdbare i forhold til andre som bør styres unna? Hvilke sjapper i Norge har slikt til gode priser? Er det like greit å bestille fra utlandet? Eventuelt hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angeleyes ser ikke ut i mine øyne på golf g4.. men org xenon lykter er pent :)

bak er dt jo mye fint, åssen stil tenker du på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker slik som originale, bare i en annen farge. Da helst sort. Hvilke frontlykter mener du er nice? Alle tips mottas med takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse tenker jeg på:)

Ser de på disse. vet ike hvor godt du ser men!

 

golf_2.jpg

golf_1.jpg

DSC00348.jpg

 

ang bakykter liker jeg de jeg selv hadde godt. i alle fall på mørk bil:) men dt er smaksak

 

DSCN0158.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett litt på den øverste, ja:) Nice, men vår blir litt sintere, så mørke lykter er mer interessant:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ser på linken til golf 4'en i signauturen min ser du bilder av sort bil med sorte lykter fremme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm:) Absolutt fine de mørke, ja. Synes de fra BS bildeler så veldig merkelig ut på bildene. Ikke så lett å velge. Har dere sett noen som heter Hella Celis? Er ikke det noen Hella lykter med angel eyes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm:) Absolutt fine de mørke, ja. Synes de fra BS bildeler så veldig merkelig ut på bildene. Ikke så lett å velge. Har dere sett noen som heter Hella Celis? Er ikke det noen Hella lykter med angel eyes?

 

Jeg hadde FK lykter på min. Horribelt nærlys på dem, turte nesten ikke å blende ned, pærene til ringene røk etter 3 uker. Litt knot å bytte dem, men når jeg fikk i skikkelige pærer funket det bra.. Nå skal det siest at jeg hadde en tidlig versjon av FK lyktene og det var vist noe produksjonsfeil på dem, så kansje dem er bedre nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella magic colour baklykter begge 2.

Ferdig%206.JPG

Ferdig%207.JPG

Likte meget godt hvit / rød

Baklykt%201.JPG

IMGP3485.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem leverer Hella Magic colour til en vetig pris da? Stemmer det at det er lang leveringstid på de? Hva kan vi forvente å måtte gi for de sorte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine de svarte.. hadde slike på svarte golf gtien min..

men fint med linse syns jeg da.. å bedre om du skal ha xenon. samt att tåkelys i de også er greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine de svarte.. hadde slike på svarte golf gtien min..

men fint med linse syns jeg da.. å bedre om du skal ha xenon. samt att tåkelys i de også er greit:)

 

Ja, er litt sugen på linse i nærlysene. Fant noen angel eyes her en dag, men finner de ikke igjen. De var svarte med linse:) Får lete litt til og se om jeg finner de i historikken kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant de igjen på tmtuning.com. Men de var jo ikke svarte:( Så bare sånn ut. Litt drastisk å kjøpe de for å modifisere. De heter Hella Celis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slike jeg hadde på min golf.. bare ikke noe fan av de ringene på g4 :P

men spørs jo igjenn åssen stil du kjører.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine de lyktene der Ørjan, men nå er det Mari som velger det meste som kommer på bilen, siden det er hennes prosjekt:) Vi ser og vurderer alle forslag, så takker for det:) Jeg tror nok det blir de, hvis ikke vi finner noen angel eyes vi liker:)

 

Joachim: Jeg ringte NBS, og det var FK. Kjedelig at det ikke står produsent på siden deres, men det kostet bare ett min å ringe, så. Syns prisen var altfor høy hos NBS ihvertfall til at de blir aktuelle derifra. Kanskje jeg finner de billigere en annen plass:) De var ganske så fine:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk ut TM Tuning da .... er noen feite svarte lykter der ..

mye annet godis også for å si det sånn..

Masse gromme OEM - parts : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, eller modde lyktene? :)

Dette her er mine moddet IV`er Xenon lykter.. ;)

Syns det ser bra ut iallefall :) men hver sin smak sikkert, hehe ;)

 

IMG_1914.jpg?t=1197400128

IMG_1908.jpg?t=1197400207

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ett nærbilde rett forfra? Vanskelig å splitte lyktene for å lakke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg finner noe bedre bilde på pcn imarra, men det her er rett å slett film utenfor frontlyktene.. Så er ganske fort gjort å modde.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.