#26 Skrevet Desember 13, 2007 men var skikkelig tøft;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 13, 2007 Ja, det var stilig. Gjerne ikke så dumt å gjøre det på den måten, nei. Billig og greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 13, 2007 Disse er uten tvil min favoritt til svart golf 4. Finnes også som med krom rundt kanten. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-MK-4-CCFL-ANGEL-EYES-SHADOW-PROJECTOR-HEADLIGHT_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118QQcategoryZ33710QQihZ015QQitemZ250178902196QQrdZ1QQsspagenameZWD1V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 13, 2007 Disse er uten tvil min favoritt til svart golf 4. Finnes også som med krom rundt kanten. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-MK-4-CCFL-ANGEL-EYES-SHADOW-PROJECTOR-HEADLIGHT_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118QQcategoryZ33710QQihZ015QQitemZ250178902196QQrdZ1QQsspagenameZWD1V Fikk litt sånn lego lexus look feeling på de front lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 13, 2007 Enig i den. Men takk for innlegg, Øystein:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 13, 2007 Hvem leverer Hella Magic colour til en vetig pris da? Stemmer det at det er lang leveringstid på de? Hva kan vi forvente å måtte gi for de sorte? Hei Bjørn-Tore. Kjöpte mine Hella Magic colour på ebay.com til 1200 kr. Men fikk vente sinnsykt lenge på dem. Trudde att jeg hadde blit lurt, men plutselig en dag så kom dem. Dette va bare ett tips hvis du vil ha dem til sommeren: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 13, 2007 på svart bil er desse her meget tøffe ! åsso baklykter Er det egentlig mer å tvile på? Ihvertfall de peneste lyktene som er i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 13, 2007 Ja da er det nok bare å handle der nå da, hvis de skal forventes inn:) Hmmm. Få sjekke ut og se hva jeg finner. Kanskje hvis jeg finner de i statene at de er billigere der, men kanskje frakten er det som blir værre. Ikke godt å handle abroad:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 13, 2007 Blir mest sannsynlig disse foran: http://www.performance-cafe.com/product_info.php?cPath=5_152&products_id=1253 Bak blir det nok Magic colour, eller disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 14, 2007 Jeg kjøpte disse her på ebay i går til min sølv golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 17, 2007 åsso baklykter Har ikke bilde av disse på bil noen? Veldig vanskelig å se hvordan lykten er inni, derfor vanskelig å tenke seg hvordan den er med lys i. Men den ser veldig fin ut i glasset med den fargen. Den ser så tett ut i motsetning til Hella Magic color. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...