Anbefalte innlegg

Ja, det var stilig. Gjerne ikke så dumt å gjøre det på den måten, nei. Billig og greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i den. Men takk for innlegg, Øystein:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem leverer Hella Magic colour til en vetig pris da? Stemmer det at det er lang leveringstid på de? Hva kan vi forvente å måtte gi for de sorte?

 

Hei Bjørn-Tore. Kjöpte mine Hella Magic colour på ebay.com til 1200 kr. Men fikk vente sinnsykt lenge

på dem. Trudde att jeg hadde blit lurt, men plutselig en dag så kom dem. Dette va bare ett tips hvis

du vil ha dem til sommeren: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på svart bil er desse her meget tøffe !

 

åsso baklykter;)

Er det egentlig mer å tvile på? Ihvertfall de peneste lyktene som er i denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er det nok bare å handle der nå da, hvis de skal forventes inn:) Hmmm. Få sjekke ut og se hva jeg finner. Kanskje hvis jeg finner de i statene at de er billigere der, men kanskje frakten er det som blir værre. Ikke godt å handle abroad:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte disse her på ebay i går til min sølv golf. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åsso baklykter;)

 

Har ikke bilde av disse på bil noen? Veldig vanskelig å se hvordan lykten er inni, derfor vanskelig å tenke seg hvordan den er med lys i. Men den ser veldig fin ut i glasset med den fargen. Den ser så tett ut i motsetning til Hella Magic color.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.