#551 Skrevet April 23, 2008 Blir disse på meg... pluss 40mm senk selfølgelig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet April 23, 2008 Vogue Vortex R Sikler veldig på disse felgene. Noen som vet hvem i Norge som forhandler disse? (eller noe felger som likner på disse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet April 23, 2008 Pole position på Lørenskog, skulle ha sånne jeg også, men da jeg så kanten på de i butikken ble jeg skuffa..... Vet ikke hvor brede de på bilde er men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet April 23, 2008 Tenkte på de der i 20" på akkurat samme bilen som på bildet. Mulig dem er ekstra brede de der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet April 23, 2008 Pole position på Lørenskog, skulle ha sånne jeg også, men da jeg så kanten på de i butikken ble jeg skuffa.....Vet ikke hvor brede de på bilde er men.... Skuffa,why? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet April 23, 2008 Skuffa,why? De jeg så på var 8,5", tror jeg det var og de var det nesten ikke kant på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet April 23, 2008 Det er jo kanten som gjør hele den felgen spør du meg! Skjønner du ble skuffa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet April 23, 2008 De Mania-felgene er jeg rimelig sikker på er photoshopet på bildet over her. Ser jo ut som minst 21". Ikke rart de skuffer i virkeligheten da. En ser det hvis en ser hvordan felgkanten nesten følger hjulbuen i forhold til 20" på gamlebilen til Inge Opland. Edit: la til bilde av begge biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet April 23, 2008 De jeg så på var 8,5", tror jeg det var og de var det nesten ikke kant på. Hehe,sånn ja. Klart denne felgen kler 4" kant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet April 23, 2008 Kjører på BBS RH 8.5" 235/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet April 24, 2008 Hva slags felger har folket planer å kjøre med i 2008 sesongen?Jeg har nettopp bestilt 8.5x20 TSW Holsten i sølv: rock [ATTACH]81348[/ATTACH] Møtte deg her om dagen, det der ble stort og fett ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet April 24, 2008 Sportec mono10 8.5x19: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet April 25, 2008 19" MTM Bimoto Replica? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet April 25, 2008 Jeg blir å kjøre på 8,5x19" BSA felger i år: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet April 25, 2008 Møtte deg her om dagen, det der ble stort og fett ! Takk for det:) Ble fornøyd jeg.. I Gimlekrysset hvis jeg ikke tar feil? Syns de Rial hjulene dine er dritfeite jeg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet April 25, 2008 Stemmer det, Gimlekrysset! Planen var å stoppe for deg men kom biler fra alle kanter så da var det bare å snike seg over mens jeg tittet litt! Rå tøft ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet April 26, 2008 Stemmer det, Gimlekrysset! Planen var å stoppe for deg men kom biler fra alle kanter så da var det bare å snike seg over mens jeg tittet litt! Rå tøft ! Takk for det igjen! Skal du til Halden 11.mai? Går jo ann å få til en kolonne fra Moss.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet April 26, 2008 Vogue Vortex R Sikler veldig på disse felgene. Noen som vet hvem i Norge som forhandler disse? (eller noe felger som likner på disse) Styling-Tech.no forhandler disse. Kjøpte 8,5 og 9,5X19 på min tidligere A6, og har lagt inn ny bestilling på disse i 8 og 9X18 på A4`en. Blir ny finish på disse i år, fremdeles med "gun-smoke" eiker, men med en blankere kant. Mine kommer snart nå...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet April 26, 2008 Felger litt utenom mainstream på Touran'en min i år. OZ 35th anniversary -> 225-40/18 -> Goodyear Eagle F1 GS-D3 (http://eu.goodyear.com/no_no/tires/repository/EagleF1GSD3_2/index.jsp) (Og ja, bilen skal nok senkes 30-40 mm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet April 26, 2008 Takk for det igjen!Skal du til Halden 11.mai? Går jo ann å få til en kolonne fra Moss.... Det har jeg ikke tenkt noe på, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur! Kunne jo prøvd å fått til en liten kolonne ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet April 26, 2008 Blir de hjulene som fulgte med når jeg kjøpte bilen, hvertfall foreløpig. 19" asa, 235\35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet April 26, 2008 Oz Opera pl2 8,5X19, Nankang 235/35 dekk Vurderer å skru senkesettet litt mer ned, men er redd for subbing.. Vi får se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet April 26, 2008 Da er endelig vinterhjula borte her og.. Satt på justerbart understell, og bilen er ikke senka ferdig foran enda da.. men legger ut noen "preshots", så kan bedre bilder komme senere når riktig høyde foran er på plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet April 26, 2008 Da er endelig vinterhjula borte her og..Satt på justerbart understell, og bilen er ikke senka ferdig foran enda da.. men legger ut noen "preshots", så kan bedre bilder komme senere når riktig høyde foran er på plass.. Pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet April 27, 2008 Då va felger i hus. TSW Nogaro 8,5x20. Falken 255/30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...