Anbefalte innlegg

Veldig lav den Passaten din! :)

Verdens råeste felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det "ekte" eikehjul med èn stor sentermutter?? Btw.. hadde fått MYE bredere hjul bak da ;)

 

det er ekte eikehjul med centermuter ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ekte eikehjul med centermuter ja!

 

Rå hjul du har fått deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den golfen din ble RÅ Tom Henning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mine.... trenger senk :-)

 

225/35-20

 

8.5X20 ET 40

 

RS Hype

17. mai 043 (Small).jpg

17. mai 040 (Small).jpg

17. mai 036 (Small).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer - Passaten har jo også fått seg noen nye felger.

 

Resized_IMG_3041.jpg

 

Resized_IMG_3038.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Borat med RS4-hjul. 225/40/18 ET35

bora4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er sommerfelgene mine

n786740013_3102404_1006.jpg

n786740013_3102405_1268.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye felger ankommet i dag fra tyskland, om det blir årets eller neste års felger har jeg ikke bestemt meg for ennå : klø : Vet ikke om jeg gidder å kjøpe nye dekk før jeg har kjørt ut de gamle som var nye i august i fjord.

 

8,5x19 framme og 9,5x19 bak. Skal bli 235/35/19 dekk, antageligvis blir det Michelin Pilot Sport 2 dekk, da jeg er litt lei de støyete dekka i mellom prisklassen : smil :

 

3588515451f9b20099c5c4e145d5efdd.jpg

 

e425530541fdafc0f540473dec38e886.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel si endelig jeg også nå..........;)

 

Brabus Monoblock IV ET55 med 25 mm spacere foran og 30mm bak (ET30 foran og ET25 bak) skodde med Continental Sportcontact3 i 225/40-18. Er faktisk plass til enda mere spacere både foran og bak. Skal prøve meg med 3mm til foran og 5mm til bak ;) Slik det er nå er stikker de like langt ut i hjulbuen både foran og bak. Ble ganske fornøyd med hvordan det ble.

DSC00418.jpg

Takk for alle som kommenterte felgene mine nå på Våler. Var faktisk mange som kom bort å sa det var gromme hjul : flau : Bilen ble ikke utstilt pga jeg rakk ikke å få polert den skikkelig før jeg dro nedover : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle som kommenterte felgene mine nå på Våler. Var faktisk mange som kom bort å sa det var gromme hjul : flau : Bilen ble ikke utstilt pga jeg rakk ikke å få polert den skikkelig før jeg dro nedover : rolleyes

 

Men skilta klarte du heller ikke og montere riktig:p: haha :

 

Hehe lo godt da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med ny lakkerte felger i år

Bilde 131 L.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dsc00452kg7.jpg

 

Dotz Hanzo, 8,5x18", med standard 225/40/18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0005.jpg

VW Charlston felger 18tommere. De samme sitter på Golf R-TSI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle som kommenterte felgene mine nå på Våler. Var faktisk mange som kom bort å sa det var gromme hjul : flau : Bilen ble ikke utstilt pga jeg rakk ikke å få polert den skikkelig før jeg dro nedover : rolleyes

 

Jeg var ikke en av de som kom bort å skrøt av felgene dine Pål, men må innrømme at de satt som et skudd på bilen IRL. I motsetning til billigfelger som faller igjennom når man ser de i virkeligheten, kom Brabusene virkelig til sin rett ved "direkte øyekontakt". : ja :(til tross for at de hverken er særlig store eller særlig breie).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Untitled_1.sized.jpg

 

Syns dissa Porsche wheelsa sitter som støpt på golfen din jeg Joachim ...

 

Bare bank et ubehøvla stort -GULF- merke på taket og litt mørkere frontlykter så har du hissig einzer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på at det er kapsler du har skodd Mazda'n din med der. En E2000 er nemmelig 6-boltet. : haha :

 

On topic: På tide wheelsa kom på. Den som ventet, ventet tydeligvis på noe godt. Ser jo langt fra stusselig ut dette. : rock :

 

Hehehehe, det har vært en hard ventetid men må si det var verdt det :)

er du på notodden til helgen så ser du meg kanskje der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var ikke en av de som kom bort å skrøt av felgene dine Pål, men må innrømme at de satt som et skudd på bilen IRL. I motsetning til billigfelger som faller igjennom når man ser de i virkeligheten, kom Brabusene virkelig til sin rett ved "direkte øyekontakt". : ja :(til tross for at de hverken er særlig store eller særlig breie).
Som Frode sa,de så MYE bedre ut IRL enn på bilder. Kjekt med slike kommentarer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RH AH Turbo 8,5x18" ET32, ET22 og Porsche senterkopper. Med Falken 225/40/18.

 

DSC_7628.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.