#651 Skrevet Mai 21, 2008 Veldig lav den Passaten din! Verdens råeste felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet Mai 21, 2008 Er det "ekte" eikehjul med èn stor sentermutter?? Btw.. hadde fått MYE bredere hjul bak da det er ekte eikehjul med centermuter ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet Mai 21, 2008 det er ekte eikehjul med centermuter ja! Rå hjul du har fått deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet Mai 21, 2008 Den golfen din ble RÅ Tom Henning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet Juni 1, 2008 Her er mine.... trenger senk :-) 225/35-20 8.5X20 ET 40 RS Hype 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet Juni 1, 2008 Det stemmer - Passaten har jo også fått seg noen nye felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet Juni 2, 2008 Her er Borat med RS4-hjul. 225/40/18 ET35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet Juni 3, 2008 Her er sommerfelgene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet Juni 9, 2008 Nye felger ankommet i dag fra tyskland, om det blir årets eller neste års felger har jeg ikke bestemt meg for ennå Vet ikke om jeg gidder å kjøpe nye dekk før jeg har kjørt ut de gamle som var nye i august i fjord. 8,5x19 framme og 9,5x19 bak. Skal bli 235/35/19 dekk, antageligvis blir det Michelin Pilot Sport 2 dekk, da jeg er litt lei de støyete dekka i mellom prisklassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet Juni 9, 2008 Kan vel si endelig jeg også nå.......... Brabus Monoblock IV ET55 med 25 mm spacere foran og 30mm bak (ET30 foran og ET25 bak) skodde med Continental Sportcontact3 i 225/40-18. Er faktisk plass til enda mere spacere både foran og bak. Skal prøve meg med 3mm til foran og 5mm til bak Slik det er nå er stikker de like langt ut i hjulbuen både foran og bak. Ble ganske fornøyd med hvordan det ble. Takk for alle som kommenterte felgene mine nå på Våler. Var faktisk mange som kom bort å sa det var gromme hjul Bilen ble ikke utstilt pga jeg rakk ikke å få polert den skikkelig før jeg dro nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet Juni 9, 2008 Passaten: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet Juni 9, 2008 Takk for alle som kommenterte felgene mine nå på Våler. Var faktisk mange som kom bort å sa det var gromme hjul Bilen ble ikke utstilt pga jeg rakk ikke å få polert den skikkelig før jeg dro nedover Men skilta klarte du heller ikke og montere riktig:p: haha : Hehe lo godt da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet Juni 9, 2008 Med ny lakkerte felger i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet Juni 10, 2008 Tøft, Rudi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet Juni 10, 2008 Fikk endelig ferdig Gullideckelene til nye bruksbilen 7X16 med 195/40 16 Toyo Proxes Felgene er forøvrig til salgs da jeg har ett sett bbs som skal på istedenfor http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124929&highlight=porsche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet Juni 10, 2008 Dotz Hanzo, 8,5x18", med standard 225/40/18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet Juni 10, 2008 VW Charlston felger 18tommere. De samme sitter på Golf R-TSI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet Juni 11, 2008 Takk for alle som kommenterte felgene mine nå på Våler. Var faktisk mange som kom bort å sa det var gromme hjul Bilen ble ikke utstilt pga jeg rakk ikke å få polert den skikkelig før jeg dro nedover Jeg var ikke en av de som kom bort å skrøt av felgene dine Pål, men må innrømme at de satt som et skudd på bilen IRL. I motsetning til billigfelger som faller igjennom når man ser de i virkeligheten, kom Brabusene virkelig til sin rett ved "direkte øyekontakt". (til tross for at de hverken er særlig store eller særlig breie). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet Juni 11, 2008 Syns dissa Porsche wheelsa sitter som støpt på golfen din jeg Joachim ... Bare bank et ubehøvla stort -GULF- merke på taket og litt mørkere frontlykter så har du hissig einzer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet Juni 11, 2008 Da var hjulene på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet Juni 11, 2008 Da var hjulene på.http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=96753&stc=1&d=1213077645 Ganske sikker på at det er kapsler du har skodd Mazda'n din med der. En E2000 er nemmelig 6-boltet. On topic: På tide wheelsa kom på. Den som ventet, ventet tydeligvis på noe godt. Ser jo langt fra stusselig ut dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet Juni 12, 2008 Ganske sikker på at det er kapsler du har skodd Mazda'n din med der. En E2000 er nemmelig 6-boltet. On topic: På tide wheelsa kom på. Den som ventet, ventet tydeligvis på noe godt. Ser jo langt fra stusselig ut dette. Hehehehe, det har vært en hard ventetid men må si det var verdt det er du på notodden til helgen så ser du meg kanskje der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg var ikke en av de som kom bort å skrøt av felgene dine Pål, men må innrømme at de satt som et skudd på bilen IRL. I motsetning til billigfelger som faller igjennom når man ser de i virkeligheten, kom Brabusene virkelig til sin rett ved "direkte øyekontakt". (til tross for at de hverken er særlig store eller særlig breie). Som Frode sa,de så MYE bedre ut IRL enn på bilder. Kjekt med slike kommentarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet Juni 12, 2008 RH AH Turbo 8,5x18" ET32, ET22 og Porsche senterkopper. Med Falken 225/40/18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...