#101 Skrevet Januar 2, 2008 På audien blir det samme som i fjor... 18" to delte asa felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 2, 2008 Blir vel et sett RSL Cult 8x14 ET15 m/ Yokohama A539 195/45-14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 2, 2008 Satser på nye felger til buggyen til sommeren Chrome Modular i en sjekk størrelse på 12x15" bak og foran er jeg litt usikker.... muligens 8x15" Blir spennende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 3, 2008 blir vel disse i år også: Porche turbo 8,5 *18 med 225/40 nokian dekk må få bilen nermere bakken også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 5, 2008 Disse på Passaten 8x20 Et-40 (Bilde er av lik felg, på annen bil ...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 5, 2008 Vakkert, Kim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 5, 2008 Har veldig sansen for Corniche Zwinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 6, 2008 Slike RS4 II skal jeg kjøre på i sommer, gunmetal fargen er fet!! De er på vei fra usa as we speak: rock : 8,5x19" med 235/35-19 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 6, 2008 På min golf 2 i sommer skal jeg ha på 7x15 Lexmaul Exip felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 6, 2008 Håper jeg blir ferdig med og polere mine Porsche D90 felger 8x16.... På bruksbilen blir det prelli felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 6, 2008 Slike RS4 II skal jeg kjøre på i sommer, gunmetal fargen er fet!!De er på vei fra usa as we speak: rock : 8,5x19" med 235/35-19 dekk. Perfekt kombo mellom felg og farge...stilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 8, 2008 Perfekt kombo mellom felg og farge...stilig! Ja helt enig, håper det blir like bra live:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 8, 2008 Slike RS4 II skal jeg kjøre på i sommer, gunmetal fargen er fet!!De er på vei fra usa as we speak: rock : 8,5x19" med 235/35-19 dekk. Disse liker jeg. Hvilket firma i USA bestilte du fra? Frakt? Hvor lang tid fra du bestillte til du får felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 8, 2008 Blir nok disse i år også. 7" 17 med Bridgestone Potenza ES03PZ 215/45ZR17 Skal muligens sandblåse og pulverlakkere felgene fordi lakken begynner å flasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 8, 2008 Disse liker jeg. Hvilket firma i USA bestilte du fra? Frakt? Hvor lang tid fra du bestillte til du får felgene? Tillater meg å svare: Her får du i alle fall kjøpt de til A3 osv. Tror prisen er lik til andre modeller. Fete felger, det er helt sikkert. Fåes ikke i Norge heller. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19-AUDI-RS4-STYLE-WHEELS-RIMS-A3-Golf-Jetta-VW-OEM-FIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43959QQihZ013QQitemZ230208916106QQrdZ1QQsspagenameZWDVW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Januar 8, 2008 Tillater meg å svare: Her får du i alle fall kjøpt de til A3 osv. Tror prisen er lik til andre modeller. Fete felger, det er helt sikkert. Fåes ikke i Norge heller. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19-AUDI-RS4-STYLE-WHEELS-RIMS-A3-Golf-Jetta-VW-OEM-FIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43959QQihZ013QQitemZ230208916106QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Planen var ikke å handle samme felger, men å sjekke om firmet hadde andre felger jeg er ute etter, om de hadde en bra web shop og ok priser på frakt til Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Januar 8, 2008 Planen var ikke å handle samme felger, men å sjekke om firmet hadde andre felger jeg er ute etter, om de hadde en bra web shop og ok priser på frakt til Norge. Aaah I see... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Januar 8, 2008 Ettersom jeg har solgt BBS CH felgene mine så er jeg veldig i tvil om hvilke jeg skal ha neste år men jeg vurderer disse Beyern Mesh felgene i 9,5"x18": rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Januar 10, 2008 Disse liker jeg. Hvilket firma i USA bestilte du fra? Frakt? Hvor lang tid fra du bestillte til du får felgene? Kjøper fra velocity motoring i usa. Er noe kødd med dem nå, så du bør vente til jeg er ferdig med dem så skal jeg gi en tilbakemelding her på forumet om dem... priser, frakt, kunde service osv... Prøver å få dem til å forstå et par ting..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Januar 10, 2008 Kjøper fra velocity motoring i usa. Er noe kødd med dem nå, så du bør vente til jeg er ferdig med dem så skal jeg gi en tilbakemelding her på forumet om dem... priser, frakt, kunde service osv... Prøver å få dem til å forstå et par ting..... Ok. Var inne på siden nå, og de har ikke felgene jeg er ute etter. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Januar 10, 2008 Mine felger til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Januar 10, 2008 Bra valg, Espen: ja : Zweieren og den sin felger ligger vel alt i denne tråden her, men felgene på einsahen blir disse, dog med annen farge i senteret: BWA 8½x13 ET0 med 195/45 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Januar 10, 2008 Ok. Var inne på siden nå, og de har ikke felgene jeg er ute etter. Takk for svar! Bare hyggelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 13, 2008 På 80`n blir d væl de samme fælgan som i fjor, 7x17" Momo GTR m/205-40 sommerdekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 13, 2008 Kjøper fra velocity motoring i usa. Er noe kødd med dem nå, så du bør vente til jeg er ferdig med dem så skal jeg gi en tilbakemelding her på forumet om dem... priser, frakt, kunde service osv... Prøver å få dem til å forstå et par ting..... Noe nytt i saken her? Kunne tenkt meg å prøvd ett sett av de felgene selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...