Anbefalte innlegg

Akkurat det samme jeg tenkte og...er 'stort' i Los Unidos. Moro hvis man er en av de første da. Uansett er det sinnssykt lekre felger...I hvert fald å se på, vet ikke så mye om kvaliteten. Men de har godt rykte på seg. Tar seg godt ut på de fleste VAG...og Lambo seff :P

 

Har lenge siklet på BB5 LM time attack replikaene...men det er et eller annet som jeg ikke får til å stemme med de. I hvert fald på en sølv farget bil. Så nå er jeg ganske sikker på at det blir Hartmann Lambo replika!

 

 

 

Er replikaer i 8.5" X 19" foran og bak...Org. er sikkert hakket dyrere og hehe...Lambo senterdeksler : rock :

 

Tror det blir Audi deksler da...;)

 

 

Må bare håpe på å få se bilen på Våler treffet. Tror ikke du kunne valgt noen feitere felger om det så skulle være snakk om ASA eller annet oppbrukte felger. Ditt felg valg er det bare å få ta av seg hatten for : rock :

 

BBS har mye fete felger, men det er på tide å inse at BBS og ASA ikke lenger er det ultimate felgvalget;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare håpe på å få se bilen på Våler treffet. Tror ikke du kunne valgt noen feitere felger om det så skulle være snakk om ASA eller annet oppbrukte felger. Ditt felg valg er det bare å få ta av seg hatten for : rock :

 

BBS har mye fete felger, men det er på tide å inse at BBS og ASA ikke lenger er det ultimate felgvalget;)

 

:P du kan ha rett i det. Ekte BBS er kanskje ikke det ultimate men lekkert det er det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare håpe på å få se bilen på Våler treffet. Tror ikke du kunne valgt noen feitere felger om det så skulle være snakk om ASA eller annet oppbrukte felger. Ditt felg valg er det bare å få ta av seg hatten for : rock :

 

BBS har mye fete felger, men det er på tide å inse at BBS og ASA ikke lenger er det ultimate felgvalget;)

 

Hvis du mener Lambo replica-felger er grommere enn BBS LM, så tror jeg endel er uenig. Men det som er kult med Lamboene foreløpig er at de ikke er så utbredt ennå. Men det kommer nok, akkurat som LSD dører ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS LM er feite felger som passer til alle slags biler. Men når det kommer til stykket så er det å mixe inn litt felger fra andre bilmerker som F.eks Mercedes og i dette tilfellet Lambo replica felger, hakket vassere i mine øyne.

 

Etter å ha sett den Gule S4`n i PVW med slike felger, så er valget mitt klart. Disse felgene er hakket høyere opp enn enhver BBS felg. Får håpe disse felgene aldri slår ann ordentlig i Norge, da dette er felger jeg selv kunne tenkt meg på en av mine fremtidige biler;) derav denne kommentaren

 

men det er på tide å inse at BBS og ASA ikke lenger er det ultimate felgvalget

 

just my two cents:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vurderer sterkt TSW Snetterton i 8"/9,5" X 19" til sommaren.

Kva meiner folke om det til Passat min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir AEZ olymp 8,5*18 og 10*18 225/40/18 rundt på g4.

Og Brock b1 9*16 195/45/16 rundt på g2

IMG_1976.JPG

golf 2-4 055.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse blir jeg kjørende på til sommeren.....

felg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg HÅPER det blir noe slikt jeg ruller rundt på til sommeren, meeen jeg har ikke fått dama på gli enda ( bruker bilen begge to ). Hvis ikke får jeg se meg om etter nye alternativ.

ae5b_1_b.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med meg blir det nye felger (igjen....) aldri to sesonger på samme sommerfelgene ;)

 

Tomason TN1 8,5x19 ET30 med 235/35-19 dekk.

Neida......det ble BBS CK i antrasitt utførelse med 235/35-19 dekk.......: rolleyes

bbs_ck_antrasitt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MO1780_l.jpeg

 

Hvis jeg får råd..

 

Noen som har bilde av hvitlakkerte Borbet A?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er replica-felger da ?? Orginalt er det jo sinnsyk breie felger bak........12x19 eller noe slikt ?? Tøffe felger,du må ha Lambo-senterdeksler da ;)

 

BTW jeg har sett at VAG folk i utlandet skaffer seg org. lambo gallardo felger...da tar man "bare" 4 framhjul i stedet...da går det akkurat størrelses messig :P OG da får man jo med de org. senterdeksler i tillegg. Men prisen er vist nok : faint :

 

Neida......det ble BBS CK i antrasitt utførelse med 235/35-19 dekk.......: rolleyes

 

Lekre disse! Siklet litt på de (og BB5 Räderwerks Le mans Time attack) før jeg bestemte meg for Hartmann rep'sene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble Avarus AV2 chrome 20" med 255-35 dekk..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BTW jeg har sett at VAG folk i utlandet skaffer seg org. lambo gallardo felger...da tar man "bare" 4 framhjul i stedet...da går det akkurat størrelses messig :P OG da får man jo med de org. senterdeksler i tillegg. Men prisen er vist nok : faint :

 

 

 

Lekre disse! Siklet litt på de (og BB5 Räderwerks Le mans Time attack) før jeg bestemte meg for Hartmann rep'sene...

Har tittet på begge typene selv faktisk hehe.....men har ikke kommet over noen i Europa som selger Gallardo reps. Vurderte også LM Time Attack men fant ut det vil bli seende rart ut på en grå bil. Skulle egentlig kjøpe Tomason TN1 men måtte til med spacere for å unngå valsing da ble levert kun i ET30 og 40 i 19 tom. Kom så over de BBS CK felgene som med frakt kom på det samme som Tomason felgene uten frakt. Synes det var litt sjansespill å kjøpe et felgmerke som ingen vet noe om holdbarheten til......synes også det var litt stiv pris i og med BBS felgene var billigere faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok de samme som i år, hvis jeg ikke kommer over noe brukt å impulskjøper det.

 

Dotz Mugello 8,5x19 ET35

audi012.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tittet på begge typene selv faktisk hehe.....men har ikke kommet over noen i Europa som selger Gallardo reps. Vurderte også LM Time Attack men fant ut det vil bli seende rart ut på en grå bil. Skulle egentlig kjøpe Tomason TN1 men måtte til med spacere for å unngå valsing da ble levert kun i ET30 og 40 i 19 tom. Kom så over de BBS CK felgene som med frakt kom på det samme som Tomason felgene uten frakt. Synes det var litt sjansespill å kjøpe et felgmerke som ingen vet noe om holdbarheten til......synes også det var litt stiv pris i og med BBS felgene var billigere faktisk.

 

Nåja, tipper det dukker opp 5-6 alternativer fra din side før du er i nærheten av å bestemme deg.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote name=Adrian Ingdal

Noen som har bilde av hvitlakkerte Borbet A?[/quote]

 

Gamle Ørjan Eriksen`s 90 med borbet a. :)

 

 

Audi20902010v201985204.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle Ørjan Eriksen`s 90 med borbet a. :)

 

 

Audi20902010v201985204.jpg

 

*savne*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, tipper det dukker opp 5-6 alternativer fra din side før du er i nærheten av å bestemme deg.. ;)
Hehe felgene er betalt nå da........så tviler på det blir noe annet. Kanskje iløpet av sommern : haha : Er livsfarlig å kjøre to sesonger med samme felgene vet du,har vel faktisk aldri kjørt to sesonger på samme felger bortsett ifra første bilen jeg hadde. Men det var kun pga det var så koko innpress på den. ;) Ellers har det vært nye felger hvert år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror alvorlig talt ikke at jeg klarer å toppe leonardo felgene, iallefall ikke uten å gå videre på pris, som er uaktuelt..

Blir vel heller bytte av bil og beholde felgene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BTW jeg har sett at VAG folk i utlandet skaffer seg org. lambo gallardo felger...da tar man "bare" 4 framhjul i stedet...da går det akkurat størrelses messig :P OG da får man jo med de org. senterdeksler i tillegg. Men prisen er vist nok : faint :

 

 

 

Lekre disse! Siklet litt på de (og BB5 Räderwerks Le mans Time attack) før jeg bestemte meg for Hartmann rep'sene...

 

 

He he.. har hatt gallardo hjulene liggende klare i kassen på achtuning.com i noen mnd nå men har ikke gått til kassen enda.. utvilsomt fete hjul men hadde håpet å klare skaffe dem i 9".. fant 8,5 et 35 i england men de ville ikke sende utenlands... Ender nok opp med en bestilling rett utpå nyåret jeg også ja... Go for it sier nå jeg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. har hatt gallardo hjulene liggende klare i kassen på achtuning.com i noen mnd nå men har ikke gått til kassen enda.. utvilsomt fete hjul men hadde håpet å klare skaffe dem i 9".. fant 8,5 et 35 i england men de ville ikke sende utenlands... Ender nok opp med en bestilling rett utpå nyåret jeg også ja... Go for it sier nå jeg : rock :

 

I am going for it :P Pengene er på vei til Redmont, WA... Mangler "bare" å beslutte meg for dekk og senk...

 

Kan faen meg aldri beslutte meg vettu...225/35 eller 235/35...Michelin Pilot PS2 eller BF Goodrich G-Force Profiler...50mm Eibach eller 45 mm H&R eller justerbart koni...Jeeeez

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I am going for it :P Pengene er på vei til Redmont, WA... Mangler "bare" å beslutte meg for dekk og senk...

 

Kan faen meg aldri beslutte meg vettu...225/35 eller 235/35...Michelin Pilot PS2 eller BF Goodrich G-Force Profiler...50mm Eibach eller 45 mm H&R eller justerbart koni...Jeeeez

 

225/35 OG justerbart ;) Svaret på alle dine problemer : haha :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle Ørjan Eriksen`s 90 med borbet a. :)

 

Og her, på min! :)

 

borrestranda1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.