Anbefalte innlegg

Da gjenstår det å se om de kler bilen. Dør av spenning ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da gjenstår det å se om de kler bilen. Dør av spenning ...

 

Da vil jeg være såpass skarp at jeg sier at jeg tar løpefart og dr*ter i hva andre måtte mene om felgvalget, JEG digger hjulene og det er det viktigste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg være såpass skarp at jeg sier at jeg tar løpefart og dr*ter i hva andre måtte mene om felgvalget, JEG digger hjulene og det er det viktigste ;)

 

gå din egen vei, ikke bry deg om hva alle mener er tøft og hot! er nok av folk med standard felgpakker ifra sharif og dekkmann i denne klubben, dare to be different: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg være såpass skarp at jeg sier at jeg tar løpefart og dr*ter i hva andre måtte mene om felgvalget, JEG digger hjulene og det er det viktigste ;)

Yeah! Det er den rette innstillingen: rock : Uten å vite noe om felgene du venter på, kan jeg nesten si med sikkerhet at jeg kommer til å like det.

 

ironi -->Og om det ikke skulle passe, så har jo Sharif mye "gromme" felgpakker, deriblant RS4, RS4 II, S8, RS6, og ikke minst de unike felgene fra ASA som nesten ingen andre i Norge har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å le ... Mye selvforsvar og sympati for felger du ikke har hatt på bilen og ikke har vist engang til de som blander seg inn. Jeg er helt enig at du må velge hva DU synes er kulest, men det er ikke alltid annerledes passer andre. Ikke misforstå meg. Håper de ser bra ut, og du blir fornøyd. Virker som du ikke var fornøyd med keskin siden du bytter allerede bare.

 

Ja, jeg synes asa ar1 ser veldig bra ut. Hva så om andre har samme felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå din egen vei, ikke bry deg om hva alle mener er tøft og hot! er nok av folk med standard felgpakker ifra sharif og dekkmann i denne klubben, dare to be different: rock :

 

Hva hvis man synes standard felgpakkene til sharif/dekkmann er helt rå da? Blir RS6 felgen mindre rå dersom "alle" har den?

 

Er enig i dare to be different holdningen men noen drar den til de grenser bare for å skille seg ut.... har ett rått tips der, 3 eika saab felger... de blir du alene om : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å le ... Mye selvforsvar og sympati for felger du ikke har hatt på bilen og ikke har vist engang til de som blander seg inn. Jeg er helt enig at du må velge hva DU synes er kulest, men det er ikke alltid annerledes passer andre. Ikke misforstå meg. Håper de ser bra ut, og du blir fornøyd. Virker som du ikke var fornøyd med keskin siden du bytter allerede bare.

 

Ja, jeg synes asa ar1 ser veldig bra ut. Hva så om andre har samme felger?

 

Jeg var storfornøyd med keskin felgene, men når jeg kom over noe som ingen andre har og som jeg alltid har hatt lyst på så ble ikke valget vanskelig.

 

Et lite stikkord til "sharifpakke gutta" Innovate, don`t imitate:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva hvis man synes standard felgpakkene til sharif/dekkmann er helt rå da? Blir RS6 felgen mindre rå dersom "alle" har den?

 

Er enig i dare to be different holdningen men noen drar den til de grenser bare for å skille seg ut.... har ett rått tips der, 3 eika saab felger... de blir du alene om : haha :

 

Helt enig med deg her Rudi, Man skal gå over stokk og stein og skille seg ut bare for sakens skyld. Det skal såklart se bra ut også. :)

RS6 felger f.eks er kjempefine felger på Audi de, men blir litt kjedelige når man ser de på annenhvert hjørne, blir bare en i mengden da :)

 

Kanskje jeg skal bestille meg noen 3 eika work felger bare på faen, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste er vel blitt gjort allerede, så det er ikke så lett å finne på nytt hele tiden... var definitivt ikke ute etter å 'imponere' når det gjelder mitt eget felgvalg i fjor sommer, men valgte likevel et sett felger som jeg hadde lyst på, og som ikke finnes på hvert gatehjørne :P

 

Sånn bortsett fra det synes jeg RS6 er en flott felg, som kler mange VAG. Har vurdert dem selv som f.eks vinterfelger. Men det er ikke de første felgene jeg snur meg etter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste er vel blitt gjort allerede, så det er ikke så lett å finne på nytt hele tiden... var definitivt ikke ute etter å 'imponere' når det gjelder mitt eget felgvalg i fjor sommer, men valgte likevel et sett felger som jeg hadde lyst på, og som ikke finnes på hvert gatehjørne :P

 

Sånn bortsett fra det synes jeg RS6 er en flott felg, som kler mange VAG. Har vurdert dem selv som f.eks vinterfelger. Men det er ikke de første felgene jeg snur meg etter...

 

Enig, kjøp felger en selv har lyst på og ikke på bakgrunn av hva andre mener... jeg har kjøpt RS4 II felger som mange har, men fargen på felgene har jeg ikke sett så mange steder. Men at andre har dem betyr ingenting, jeg kjøper fordi jeg syns de er fete og at jeg tror de kommer til å kle bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig i dare to be different holdningen men noen drar den til de grenser bare for å skille seg ut.... har ett rått tips der, 3 eika saab felger... de blir du alene om : haha :

3 eika Saab felger alá de som er på de litt nyere Saabene kunne jeg faktisk ha tenkt meg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva hvis man synes standard felgpakkene til sharif/dekkmann er helt rå da? Blir RS6 felgen mindre rå dersom "alle" har den?

 

Er enig i dare to be different holdningen men noen drar den til de grenser bare for å skille seg ut.... har ett rått tips der, 3 eika saab felger... de blir du alene om : haha :

 

noen felger er tøffe, men når mange har lik styling og felger så syntes jeg bare det blir teit, og ja jeg har like felger som mange andre har, men vent å se til sommeren hva jeg kommer med da! det blir noe som ikke alle har og som ikke alle har råd til.: smil : tre eika felger var spådd at skulle bli kult ifjor, men det er så 1990 liksom, he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom jeg har solgt BBS CH felgene mine så er jeg veldig i tvil om hvilke jeg skal ha neste år men jeg vurderer disse Beyern Mesh felgene i 9,5"x18": rock :

 

Desse hadde jeg på bimmeren min! Fete felger!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse rart folk skal ha på bilene iår. Men myye pent også !

 

For meg blir året tenker jeg de på bildet.

8,5x18 ET35 Antera MTM. Lakkert i Wrx-impreza gold med Federal 235/40 dekk.

 

Noe litt anderledes. Men lysten på noen RS6 eller BBS CH er stor.

08122007037smal.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva hvis man synes standard felgpakkene til sharif/dekkmann er helt rå da? Blir RS6 felgen mindre rå dersom "alle" har den?

 

Er enig i dare to be different holdningen men noen drar den til de grenser bare for å skille seg ut.... har ett rått tips der, 3 eika saab felger... de blir du alene om : haha :

 

 

Har muligens "tilgang" på noen treser felger i 7,5-16 ET 30, leker litt med det.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Rudi her jeg også. Men selvsagt, smaken er som baken, og jeg tror vel ikke folk velger felger de ikke liker, bare for å være innovative, men ofte sitter jeg med litt følelsen av at det er viktigere å ha noe spesielt, enn noe som er pent, eller at det skal koste så inn i hampen mye penger at det skal bli "spesielt"..... Syns faktisk Håkon sine felger er vel så pene som dyre Keskin, Opera felger etc., og tipper prislappen på brukte Corrado felger + litt pulverlakk ikke ruinerer noen ;)

 

Sant nok med uttrykket : Innovate, don`t imitate, men det er jammen mer sannhet i : you can`t buy class ;)

 

det blir noe som ikke alle har og som ikke alle har råd til.: smil :

 

ps : ikke noe personlig Magnus, bare ment som et eksempel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(...) men vent å se til sommeren hva jeg kommer med da! det blir noe som ikke alle har og som ikke alle har råd til.: smil :

Hva folk har råd til er vel stort sett et spørsmål om prioriteringer... på samme måte som du sikkert prioriterer felgene fremfor noe annet : smil :

tre eika felger var spådd at skulle bli kult ifjor, men det er så 1990 liksom, he he

Tja, skal man på død og liv være 'tidsriktig', så er vel dette noe som bør passe bra på sein 80-tall/tidlig 90-talls bil.. :P Det er jo definitivt noe som alle ikke har nå for tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var storfornøyd med keskin felgene, men når jeg kom over noe som ingen andre har og som jeg alltid har hatt lyst på så ble ikke valget vanskelig.

 

Et lite stikkord til "sharifpakke gutta" Innovate, don`t imitate:evil:

 

Jøss, one of a kind? Hørtes ikke billig ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, one of a kind? Hørtes ikke billig ut ;)

 

Det var det heller ikke. Er "one" of a kind med den boltsirkelen.

Vet det ligget et sett ute til salgs i statene som er samme felgen bare i chrome, mine er ikke det.

men fikk en nice price.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det disse du snakker om?

dc92_1.JPG

 

Det får ingen vite før i mars. hehehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bilder av min med felgene på;)

 

IMG_0141.jpg

 

IMG_0140.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fete felger som aldri blir feil nei.

 

Senk,senk,senk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blei veldig fornøyd selv. Den skal senkes ja;) Hehe. Men prioriterer ikkje det før det begynner å nærme seg sommar. Har satt på vinterhjul igjen nå likevel:p

 

Men den skal som sagt senkes før sommaren:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.