#176 Skrevet Januar 18, 2008 Her kommer bilder av min med felgene på Får du senka bilen så blir det der meeeget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Januar 18, 2008 blir rullenes på de samme som i fjord:) image X 9.5x14 bak og 8.5x14 framme: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Januar 19, 2008 Blir disse på meg; BBS CK 8.5X19 ET 35 Gleder meg, de er allerede sendt fra Tyskland!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Januar 19, 2008 Her kommer bilder av min med felgene på Så kjekt at du fikk med huset vårt i bakgrunnen da Synes du skal beholde den i traktormodus jeg slik at jeg ikke blir alene oppe i høyden med kassebilen vår... ville vært urettferdig dersom jeg var den eneste i gata med høy bil Neida... blir kjempebra det når du får den litt nærmere bakken, og så blir den så utrolig mye bedre å kjøre, har jo selv hatt ett par S4/s6 både med org høyde og som var senket og det er stooor forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Januar 19, 2008 Nye felger i hus til coupeen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Januar 19, 2008 blir rullenes på de samme som i fjord:)image X 9.5x14 bak og 8.5x14 framme: smil : Så det er du som har endt opp med bilen jeg byggde Fint å vite at den holder seg i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Januar 19, 2008 :)ja de ble meg:) HÆRLIG KJÆRRE: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Januar 19, 2008 Sommerfelgene iår er allerede på. de vil nok bli vinterdekk til nestevinter tenker jeg. 8,5x18 ET35 Antera MTM. Lakkert i Wrx-impreza gold med federal 595 235/40 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Januar 19, 2008 Rune J. har min stemme på at det blir bra iaff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Januar 20, 2008 Blir disse på meg; BBS CK 8.5X19 ET 35 Gleder meg, de er allerede sendt fra Tyskland!!! Blææææææ....hermekråke Jeg får mine før dine Skal bli tøft å se hvorden de blir på min bil som er Urbangrå metallic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Januar 20, 2008 Blir disse på meg; BBS CK 8.5X19 ET 35 Gleder meg, de er allerede sendt fra Tyskland!!! RÅ felger: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Januar 20, 2008 Så kjekt at du fikk med huset vårt i bakgrunnen da Synes du skal beholde den i traktormodus jeg slik at jeg ikke blir alene oppe i høyden med kassebilen vår... ville vært urettferdig dersom jeg var den eneste i gata med høy bil Neida... blir kjempebra det når du får den litt nærmere bakken, og så blir den så utrolig mye bedre å kjøre, har jo selv hatt ett par S4/s6 både med org høyde og som var senket og det er stooor forskjell. Måtte få med litt av huset ditt vett du:) Jess, blir senking om ikkje så lenge. Drive å leite litt etter det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Januar 22, 2008 blir nok noen überfete(ikke akkurat) rial viper 17" på golfen om jeg ikke plutselig snubler i en haug med penger å handler påssjje felger til adapterene mine jettaen får no borbet felger med kledelige rosa ventilhetter bobla får stålfelger i år igjen siden den sikkert ikke kommer seg de 1200meterene det er til bug camp engang saklig innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Januar 22, 2008 hehe, skjønner hva du mener. Golfen får fortsette på 14" OEM steeliesene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Januar 22, 2008 Gleder meg, de er allerede sendt fra Tyskland!!! Hehe spora de 4 felgene mine som er på vei, EN felg ligger på Tollpost i Ålesund mens de 3 andre er lastet i container som gikk igår kveld Tok 7 dager med andre ord!! Meget rask forsending vil jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Januar 22, 2008 Blææææææ....hermekråke Jeg får mine før dine Skal bli tøft å se hvorden de blir på min bil som er Urbangrå metallic. hermekråke ja:nana:hehe... Hehe spora de 4 felgene mine som er på vei, EN felg ligger på Tollpost i Ålesund mens de 3 andre er lastet i container som gikk igår kveld Tok 7 dager med andre ord!! Meget rask forsending vil jeg si. da er det ikke lenge før mine kommer heller da... si ifra når du har fått alle dine;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Januar 23, 2008 Ble disse på meg: Zito GTR 8,5x18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Januar 23, 2008 Gleder meg til å få på de her jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Januar 23, 2008 mine nye felger.. bilen er ny og men den viser jeg ikke her, feil merke for denne klubben: rolleyes men den har større dører enn gamlebilen min omtrent: haha : 18" skrudde lorinser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Januar 23, 2008 Har blitt endringer i planene: klø : så da blir det 19" ABT Sportsline felger (gleder meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Januar 24, 2008 Blir nok å kjøre på Superturismo WRC felgene.. Fikk ikke kjørt så mye med de forrige sesong.. er ennå nupper på dekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Januar 24, 2008 Da var ihvertfall 2 av felgene til einsahen lakkert: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Januar 25, 2008 Da har jeg kjøpt meg sommerhjul til Sportbacken min. Originale RS4 II felger, 7,5x18 ET 54. Kjøpt av Chritoffer Johnsen her i klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Januar 25, 2008 Da var ihvertfall 2 av felgene til einsahen lakkert: j..... råttt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Januar 26, 2008 Endelig fått prøve montert sommerhjula.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...