Ny alvorlig ulykke på motorveien :(

Anbefalte innlegg

Jaja. Da var det skjedd igjen.

 

Fra Stavanger aftenblad i natt:

 

"Ifølge øyenvitner som politiet har snakket med passerte ulykkesbilen flere andre biler i venstre kjørefelt i stor hastighet. Den skjente så ut i midtrabatten, gikk rundt flere ganger og landet så på veien igjen."

 

Bilde008.jpg

 

Bilen skal ha holdt stor fart ifølge folk jeg snakka med på mobil i natt. Ser virkelig ikke bra ut. Står ingenting om hvordan det gikk med dem involverte men ifølge hvordan bilen ser ut kan jeg ikke tenke meg at det kan ha godt så bra :(

Håper virkelig at jeg eller noen andre her på forumet IKKE kjenner noen av dem involverte :(

 

Håper det beste men frykter det verste for dem involverte :(

 

Påminnelse om at høy fart dreper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Håper virkelig at jeg eller noen andre her på forumet kjenner noen av dem involverte..."

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jo Persen

"Håper virkelig at jeg eller noen andre her på forumet kjenner noen av dem involverte..."

 

: klø :

 

Hvis du hiver inn ikke etter: Håper virkelig ikke......

 

Minkommentar til denne ulykken er: shittttt. Utrolig leit for vedkommenede det gjelder. Det eneste nå er at denne veistrekningern fra stavanger og ut til ålgård kommer iallefall bra i søkelystet. Er vel under to ukersiden siden det var krasj inni Auglendstunnelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det gikk bra...om vi kjenner dem eller ikke.. Kjør pent folkens ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Tror snart at det blir snart for mye for "denne veien" Etter mange stygge/døds-ulykker og mye grisekjøring/kappkjøring så vil det vel skje et eller annet snart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette den samme ulykken?

 

Fire alvorlig skadd i ulykke i Rogaland.

 

Sandnes (NTB) To menn og to kvinner i begynnelsen av 20-åra ble alvorlig skadd i en trafikkulykke på E39 ved kjøpesenteret Kvadrat i Sandnes natt til lørdag.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244356

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Hvis du hiver inn ikke etter: Håper virkelig ikke......

 

Minkommentar til denne ulykken er: shittttt. Utrolig leit for vedkommenede det gjelder. Det eneste nå er at denne veistrekningern fra stavanger og ut til ålgård kommer iallefall bra i søkelystet. Er vel under to ukersiden siden det var krasj inni Auglendstunnelen.

skjønte da d...lite å gjøre på morrakvisten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jo Persen

"Håper virkelig at jeg eller noen andre her på forumet kjenner noen av dem involverte..."

 

: klø :

 

 

Det skulle selvføleig være "IKKE KJENNER". Klokka 3 om natta er det lett med skrivefeil. Men en litt alvorlig skrivefeil. Regner med alle skjønte hva som egentlig skulle stå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ifølge aviser ut som alle har overlevt. Isåfall er det et under. Spørsmålet mitt er bare hvor godt du kommer fra en slik ulykke om du overleve. Enten har du store psykiske eller fysiske problemer hele livet antagligvis. Veldig leit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Ja! Tror snart at det blir snart for mye for "denne veien" Etter mange stygge/døds-ulykker og mye grisekjøring/kappkjøring så vil det vel skje et eller annet snart

 

Jeg frykter og veldig at det kommer til å skje noe snart. Denne veien er jo igrunnen ideell for kappkjøring. Første er den i god stand. 2 felts og i teorien god for høye hastigheter. Tillegg er det en relativt kort veistrekning mellom to store byger og det skjer mye kjøring frem og tilbake der. Tror vi kommer til å se konsekvenser i form av flere sivilbiler som vil patruljere denne strekningen og økt antall kontroller. Det er har jo vært to lange effektive kontroller i enden av motorveien løpet av de siste 30 dagene etter hva jeg kan huske ihvertfall.

Nå skal det planer opp i fylketstinget om stor bane her i distriket og før nyttår. Blir planene godkjent der blir det baneanlegg her i distriket. Håper ikke disse "ungdom i høy fart ulykke" får ødeleggende konsekvenser under avstemningen.

 

 

Ser ifølge aviser ut som alle har overlevt. Isåfall er det et under. Spørsmålet mitt er bare hvor godt du kommer fra en slik ulykke om du overleve. Enten har du store psykiske eller fysiske problemer antageligvis hele livet. Veldig leit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de litt fornuft de politikerene så bør jo dette fremskynde et baneanlegg!

 

gi folk et sted å "rase" fra seg, bedre å gjøre det i langt tryggere omgivelser, altså på bane enn på offentlig vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff.... Dette forklarer de to sykebilene jeg så på vei til Stavanger på motorveien hjemover i natt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va på fest me di rett før det skjedde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste nytt i denne saken er jo at en av de ligger alvorlig skadet på sykehus enda. Men de tre andre går det bra med nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.