Anbefalte innlegg

Joda, nå var bilen min tilbake på sin "respektive" plass!

 

Det som har skjedd med den er som følgende: byttet cd spiller, til en meget stygg, "ikke virkende" blaupunkt, byttet blinklys på skjermen til gule : grønn : fjernet S4 emblem foran og bak, og ikke nok med det, de har faktisk PUSSET : dum : vekk limrestene på lokket etter emblemet, lokket må jo da altså lakkes, en felg har fått en smekk, 3 cm skrap i den ene kanten, eksosen lekker og dunker inn i karrosseriet, de har pusset ett par plasser på panseret med pussepapir : klø : skrap på forfanger, og en liten bulk på bakskjermen, bremseindikatoren tyter stadig i displayet, rødt utropstegn.. cd mappene er vekk, samt barnesete og "pute" til det litt større barnet her, mobilladeren min er borte...

 

På "kjøpet" fikk jeg ett helt greit SPETT, ett par liter totektbensin, ett sett knekte solbriller og ett helt sett, dameveske, bruksanvisning og en jakke!

 

Jau, som jeg sa til Per i går kveld virker det nesten som om de har forsøkt å bytte identitet på den, for muligens å selge den videre...

 

Det var egentlig ikke så veldig mye, men endel små detaljer liksom, men tror jeg kan leve med det, etter det er fikset seff., i kveld skal bilen inn i garasjen og der skal den få stå i fred ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra den er heime då i alle fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint du fikk den igjen med ikke alt for store skader. :)

Uansett kjiipt å tenke på at noen andre har gjort slike ting med bilen man eier :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

På "kjøpet" fikk jeg ett helt greit SPETT, ett par liter totektbensin, ett sett knekte solbriller og ett helt sett, dameveske, bruksanvisning og en jakke!

:D

 

Gått å høre at bilen har kommet til sin rettmessig eier. Bare kjedlig med alt det små plukket som må repareres da. Får vel dekt noe på forsikringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dameveska og jakka bør du ha på deg ved neste treff :D

 

Godt at du har fått bilen tilbake.

Har du fått noen takst på skadene ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ingen takst enda, det blir vel en masse krangel det, om skadene var der eller ikke, og det ene med det andre....

 

Noen her som har erfaringer fra sånt: klø :

 

Skal ringe gjensidige til mandag, så får vi se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"de har pusset ett par plasser på panseret med pussepapir..."

 

hadde vel kanskje planer om å slipe ned bilen for så å omlakkere, men etter 2min så kom de på noe lurt.."ja vi river av s4emblemene heller så er det ingen som vil kjenne igjen bilen.." : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, helt latterlig...

 

Må vært rusa, iallefall!! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte fy F....... ass!!! Jaja, håper alt blir go`fiks..

 

Svarte F for noen duster ass!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt at bilen er tilbake Trond! :)

 

 

OFF TOPIC: Jeg gleder meg til å se deg med dameveske på neste treff... den kler deg sikkert...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dameveska ble forlagt i Tønsberg den gitt!

 

Synes du jeg er så søt Arne, at jeg trenger veske: klø : viste du var litt snodig men...........................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et innbrudd i bilen min, var det ikke noe problem å få dekt skader som kom som følge av innbruddet, men som selvfølgelig KUNNE ha kommet før. Så dette ordner seg nok! Jeg har Sparebank1 forsikring, og de bruker ekstern takstmann her i Trondheim.

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt at bilen kom tilbake ja:)

Rart det ikke har blitt tatt takst før du får igjen bilen vel?

Trodde det måtte bli gjort før du fikk den tilbake jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært takstmann på bilen, men hva vet han om hvordan bilen min var før den ble rappet liksom, og bilen var temmelig skitten og, så det kan ikke akkurat ha blitt kartlagt så veldig mye der nei!

 

Felgen f. eks er kantkjørt, ett tre cm`s langt skrap, det er sikkert ikke notert no sånt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant det ja.

Takstmannen var å så på min bil, og tenker jeg tar en tur på mandag og ser hvordan den ser ut også, taksten er jo en ting, men hvordan den så ut før den blei stjålet er jo det som er problemet å få bevist ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg skulle reparere min, så oppdaget jeg at en del tilknyttet til en del som var blitt ødelagt, også var defekt. Ringte til takstmann, og han skrev ut ny takst med korreksjon. Samme da han hadde beregnet feil pris på arbeidet (færre timer enn møller beregner).

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hvilken "anledning" var din skadet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen sto igjen nede på jobb over natta (industriområde). De hadde låst opp med skrujern regner jeg med og ødelagt låsen (et låsestykke på baksiden kosta 400kr, det fikk jeg etterberegnet), sammen med timene). De hadde brutt ned palta over pedalene og kobla ut alarmen (de hadde ikke skrudd ut skruene, så de var gått rett igjennom der man skal skru de inn.). Rattlåsen var på, og de hadde prøvd å bøye rattstammen for å få den av. Det gikk ikke, og de tok bare cd-spilleren og et par brente cd-plater. De hadde også ødelagt festet til døråpneren på dørtrekket.

 

Fikk dekt følgende:

Ny låsesylinder

Deksel over pedaler

Rattstamme/aksel

Dørtrekk

CD-spiller

 

Etterbergnt:

Låsestykke bak på låsesylinder

Timer ifm bytte av rattaksel

 

Det ble ca 2500 minus trekk for selv å gjøre arbeidet.

 

Dørtrekket koster 5600 kr, det viste jeg på forhånd. Sa det til han (da skaden var minimal), men han sa at så lenge skaden ikke hadde vært der før, så skulle den dekkes. Og så vidt jeg vet er det forsikringsselskapet som har bevisbyrden om de mener noe annet.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.