#1 Skrevet Desember 16, 2007 Er det noen som har VAG-COM i området som kunne tenkt seg å fikse noen greier for meg? Skulle ha programmert amerikanske kjørelys (dvs konstant blinklys) og amerikansk låsing.. Helst i indre Sogn.. Hva tar Møller for noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 Eg har også lurt på dette. Ser ut som det berre er ein http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=92823 som har her i fylket, men litt langt vekke for oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2008 Bump? Skal ha bilen på Møller på mandag for noe reklamasjonsgreier, vet noen hva Møller tar for å programmere om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=73693&page=2 hør med petter. han gjorde det på møller ålesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2008 Er det noen som har VAG-COM i området som kunne tenkt seg å fikse noen greier for meg?Skulle ha programmert amerikanske kjørelys (dvs konstant blinklys) og amerikansk låsing.. Helst i indre Sogn.. Hva tar Møller for noe slikt? Hva er amerikanske kjørelys ? og hva mener du med konstant blinklys. ? forskjellen er ? Blir det kulere elle .. ? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2008 Blant annet ja, og at man får en litt annen funksjonalitet på lysbryteren (0 betyr vel intet lys at all blant annet), men hovedsaklig er det blinklys som markeringslys jeg er ute etter, slik som dette; Har dog funnet ut at komplett omprogrammering til amerikanske lys ikke funker på min siden dette ble mulig etter uke 45/2004, men tror det skal være mulig å sette på blinklysa. Møller ante verken pris eller hvordan dette skulle gjøres, så de skulle sjekke litt rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...