Sogn og Fjordane: Noen med VAG-COM?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har VAG-COM i området som kunne tenkt seg å fikse noen greier for meg?

Skulle ha programmert amerikanske kjørelys (dvs konstant blinklys) og amerikansk låsing..

 

Helst i indre Sogn..

Hva tar Møller for noe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump?

Skal ha bilen på Møller på mandag for noe reklamasjonsgreier, vet noen hva Møller tar for å programmere om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har VAG-COM i området som kunne tenkt seg å fikse noen greier for meg?

Skulle ha programmert amerikanske kjørelys (dvs konstant blinklys) og amerikansk låsing..

 

Helst i indre Sogn..

Hva tar Møller for noe slikt?

 

Hva er amerikanske kjørelys ? og hva mener du med konstant blinklys. ? forskjellen er ?

Blir det kulere elle .. ? hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blant annet ja, og at man får en litt annen funksjonalitet på lysbryteren (0 betyr vel intet lys at all blant annet), men hovedsaklig er det blinklys som markeringslys jeg er ute etter, slik som dette;

09082006_001_.jpg

 

Har dog funnet ut at komplett omprogrammering til amerikanske lys ikke funker på min siden dette ble mulig etter uke 45/2004, men tror det skal være mulig å sette på blinklysa.

Møller ante verken pris eller hvordan dette skulle gjøres, så de skulle sjekke litt rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.