Østfold: Askim, Hvor møttes folket ?

Anbefalte innlegg

hey !

 

Skal til Askim nå i jula til mine besteforeldre. så da blire sikkert noen dager det blir lite og finne på. Så, hvor møttes folket i Askim området igrunn ?

 

Hadde vært hyggelig og møte medlemmer utenfor telemarks regionen også ! slå ann en bilprat !

 

Sååå, gi meg beskjed ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo ikke så langt unna Vaerste, og jeg bor jo på Vinterbro. Så du er hjertlig velkommen til en bilprat hos meg om du vil... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i Skiptvet i Jula, 14km eller noe slikt, -bare å gi lyd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve og samle litt folk opp på Vaerste en gang da iløpet av jula da om greit for Håkon og folket ?!

 

Frank Robert, er vell med en tur ditt du vell ?

 

Kanskje ikke akuratt juletiden som er den mest akutuelle møtetiden for bilfolket men for mange blir jula ett evig mas og stress. Værtfall i mine øyne. Så litt bilprat hadde ikke gjort meg stort gitt....

 

Får tak i meg på 4696 5434.... Så bare gi lyd med nr som er mulig og få tak i folk på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaerste er det 100 minus minst, så der kommer vi til å fryse alt som er om vi skal være der. Men vi kan jo møtes der, og evt stikke ned til meg eller no. Har GT-konsollen til PS2 og diverse bilspill stående klart jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hender vi star på statoil eller på meny i askim sentrum :P men det skal sies at det skjer ikke stort i askim da hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Askim er DØDT generelt :P Men jeg reiser desverre til florida 23.12 så blir ikke å se i askim igjen før til neste år :D Bilen skal få kose seg i en varm garasje i mellomtiden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det jeg har hatt bilde av tidligere også.... ikke det stedet som det skjer mest på akuratt ;P menmen;P mye bra damer der da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra damer hvor? De har ikke vi funnet enda :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra damer hvor? De har ikke vi funnet enda :o

 

:P

 

Ser stadig noen nydelige jenter på askim torget ! : smil :

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bedre i ski eller i særp\frekksta.. :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber 27. og 28., men er gjerne med på noe en av de andre dagene. Hvorfor ikke rett og slett bare dra til Harald Huysmann i Smalvollveien og kjøre gokart, så man virkelig får satt julematen i bevegelse? De eneste dagene i romjula som de har stengt er 1. juledag og nyttårsaften.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber 27. og 28., men er gjerne med på noe en av de andre dagene. Hvorfor ikke rett og slett bare dra til Harald Huysmann i Smalvollveien og kjøre gokart, så man virkelig får satt julematen i bevegelse? De eneste dagene i romjula som de har stengt er 1. juledag og nyttårsaften.

 

Er med på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glatt med på go cart !

 

2 juledag passer utmerket for meg !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg og av erfaring er det alltid en fordel å planlegge litt i forkant. Jeg veit at Huysmann åpner kl. 15:00 på 2. juledag, men for min del hadde det vært finfint å være der på kvelden (skal på jobb kl. 6 dagen etter). Mitt forslag er at vi treffes hos Harald Huysmann karting kl. 19 eller 20. Da har man hatt opptil flere dager på seg til tvangskos med familien, så da er tida overmoden for å gjøre noe fornuftig:D.

 

Også i romjula er det hyggeligere pris etter kl. 22, så det skader ikke å være der utover kvelden for mitt vedkommende;).

 

Hvem er med? Det er naturligvis lov for folk fra andre lokallag å komme også:grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre Juledag utgår for min del da jeg skal opp til folka mine og trykke i meg enda mere julemat....

3-dagen og utover er jeg rimelig klar for å disse litt julefett i svinga på Huysmann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre Juledag utgår for min del da jeg skal opp til folka mine og trykke i meg enda mere julemat....

3-dagen og utover er jeg rimelig klar for å disse litt julefett i svinga på Huysmann.

 

Kan alltids være med da og jeg til nød. Men problemet er at jeg ikke veit når jeg er ferdig på torsdag og fredag. Kan ikke regne med å jobbe 6-14 når man skal gjøre bortimot tre manns jobb. Jeg er ikke ferdig før tidligst kl. 17 i beste fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.