Anbefalte innlegg

Var og skrudde litt på bilen nå i helge og fant ut at jeg skulle ta av coil dekselet og se hvordan det lå ann oppi der , og det var ikke helt som det skulle så jeg. det som er er at jeg demonterte coilene fra dekselet for å tette noen sprekker på ledningene til coilene. satte det sammen igjen og tok ut pluggene og gjorde de rene lett med en fille. tok deretter en outputt test på dyser, n75 ventil,etc. Denne testen her : http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf20v.html#outs4

Det som er er at når jeg koblet til coilene igjen så svev den bare på sylinder 3,4,5 ikke på 1 og 2. merket kontaktene da jeg koblet fra,så alt ble satt på plass riktig.

kan det være 2 coiler som er kaputt siden jeg skrudde alt i deler. så også at hettene til tenpluggene var sprukket endel da forige eier hadde tatt teip rundt dem. alle coilene gir gnist også da vi hadde dem ute

og prøvde med tenplugger i, men så også overslag til tider. Dt er helt nye POSer på bilen også. Hvis det er noen i stavanger området som har mulighet til å la meg prøve coilrekka deres så hadde det vært ufatelig bra. skal kjøpe nye plugger imorgen. da vet jeg hvertfal at disse er 100%. ALL HJELP MOTTAS MED STOR TAKK!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått til bilen?

Gamlingen har en coil pakke ligganes som du sikkert kan få prøve

 

mvh Kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.