Troms: Sportsgrill stjålet i Tromsdalen.

Anbefalte innlegg

Min Audi S4 manglet grill da jeg våknet. Ble stjelt natt til mandag, 17 des.

Hvem faen kan være så frekk... Svart sportsgrill. Må være proffe jævler... Eller kanskje den bare va løs... Ramlet av liksom... Aldri sjekket kor dårlig festet den va. 4 fester, to oppe og to nede. Kan det være mulig å rykke ut en sånn? Ville aldri ha forsvunnet hvis den va festet som en orginal. Kanskje i biter, men ikke som en hel grill. :) Hmmmm.... Stjele en grill... En Forman gassgrill hadde vært noe. :) Ikke en universal audi grill av netting. HALLO!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelige greier! Er det sånn svart emblemløs eller orig. S4? Årsmodell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjelt en grill faktisk? hva blir det neste?

Utrolig surt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... syke tilstander oppi storbyen! Neste ut er vel "nån har stjælt parklyspærn mine, natt tel mandag"

Håpe du kjenne igjen grillen din på en bil..

E vel umulig å få av en grill på S4 uten å knerte festan, om du ikkje har telgang tel motor-rom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelige greier! Er det sånn svart emblemløs eller orig. S4? Årsmodell?

 

Emblemløs og svart ja. 93 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det positive i det, nå har du ihvertfall muligheten til å skaffe deg en originalgrill. Mye finere. :)

(beklager, men kunne ikke la være å kommentere det)

 

Lykke til med å finne de skyldige ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet over sjokket. Va jo bare en emblemløs grill. Har faktisk savnet ringene. :) En orginal e bestilt. Men jævla surt va det. : bh : Kamera i bilen blir det neste. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av grilln slik at vi har noe å se etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bilder lagt ut på min side. Kanskje noen narkomane trengte grill til pølsene sine...:) E nok borte for godt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hærregud... har fan ikje folk bedre teng å ta sæ tel me.. hadde nån bære så masse som tenkt tanken på å stjæl grilln min, så hadde æ nok slette høue deres av jamt me hoftn å drette på stubben:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d e jo patetisk... hadde vell skjønt d vess d va felgan mn ka i f**n ska nån me dn grilln?? mye sykt såm skjer no om dagan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig mulig! Da har man F%& mæ lite å bedrive om natta!!! Nei ordentlig rundjuling sku dem hadd...uansett om det er grill, felger osv. Det som er mitt er MITT!!! Uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... syke tilstander oppi storbyen! Neste ut er vel "nån har stjælt parklyspærn mine, natt tel mandag"

Håpe du kjenne igjen grillen din på en bil..

E vel umulig å få av en grill på S4 uten å knerte festan, om du ikkje har telgang tel motor-rom

 

Apropo parklyspærer.. En kompis av mæ fikk frastjelt 4 røde ventilhetter.. Skjønner tyven godt, disse koster tross alt HELE 19.90,- på Biltema :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme opplevelsen på golf4 gtien æ hadde.. hadde "crome"-ventilhetter, kosta en 20kroning på biltema..

blei stjælt på lyse dagen.. hadde æ nådd dein lille jæveln som tok di, så kain æ lov han at arman sku ha blitt knekt av jamt me rasshålle.. å etterpå sku æ ha drette han i såre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant mine på en moped på kvaløya :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet over sjokket. Va jo bare en emblemløs grill. Har faktisk savnet ringene. :) En orginal e bestilt. Men jævla surt va det. : bh : Kamera i bilen blir det neste. :)

 

 

 

Ka koste den originale grillen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.