#1 Skrevet September 11, 2004 Lørdag 25. september kjører vi klubbmøte på Grenland Auto i Porsgrunn kl. 11.00. Vi tar da møte som skulle vert 29. september 25. i steden. Vi ordner vaffler, har en liten uhøytidlig kunnskaps konkurranse og vi kommer til å dele ut Peoples Choice VW og Audi (hvis det blir mer enn 5 biler i hver klasse). Grenland Auto spanderer annonsering for oss, så vi håper at mange har mulighet for å stille denne dagen for å vise klubbens brede register av biler. Det går også rykter om at det kommer noen fra lokallaget i Agder, så dette kommer til å bli en festlig dag tror jeg. Hvis det er noen som har mulighet for å være med å arrangere dette, så er det fint hvis du kan gi meg en beskjed på heine@audiheine.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2004 Høres utrolig bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2004 Ikke umulig at det dukker opp folk fra Osloområdet... se her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=10920 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2004 Hørtes veldig bra ut detta her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2004 Så JÆVLI typisk, da er jeg i Bodø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2004 Klart vi stiller opp her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2004 For at vi skal få en oversikt over hvor mange tilreisende vi får plass til, ønsker jeg at alle som kommer legger igjen en beskjed her, eller sender en mail til heine@audiheine.com, dette gjelder både folk fra Telemark og fra de andre lokallagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2004 Veldig stor sjangs for at jeg tar en tur. Ta med bilene Heine;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Veldig stor sjangs for at jeg tar en tur. Ta med bilene Heine;) Morro hvis du har mulighet! Skal ta med en haug med modeller ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2004 Ich komme, ich komme ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2004 jeg er hjemme den helga, så da passer det fint å lufte corradoen en tur. begynner å bli lenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 14, 2004 WOW!!! STOP!!! HÅNK!! TUT!!! er det ikke streetmeet i Larvik denne kvelden? I så fall så må jeg jo dit og Kan bli en fin dag detta Noen flere som skal på streetmeet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 14, 2004 "Njaaa, tenker du på daa aaa..?" Jeg Skal kanskje om det er den kvelden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 17, 2004 Hvem kommer på Grenland Auto, da? Er det ikkeno fart i folk her, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 17, 2004 kommer: popcorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 17, 2004 kommer jeg! men det er alltid vanskelig å vite akkurat hvor mange som kommer, noen bestemmer seg jo ikke før kvelden før! så det bør nok legges inn god slingringsmonn når det gjelder antall biler! dessuten kan det jo komme folk som ikke er medl. i VACN, eller som ikke er på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 17, 2004 her vel igrunn sagt det før, men jeg kommer:) satser på bra vær, regner mye i Bergen for tia..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 17, 2004 De som jeg vet kommer er; Heine Anders Christian R. Christian J. Trym Kjetil Jan Richard Even Ståle + ca 5 biler fra andre klubber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 17, 2004 I tilfelle du ikke har fått det med...jeg kommer... I tillegg fikk jeg e-post fra et annet medlem, men han skulle gi beskjed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 17, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen I tilfelle du ikke har fått det med...jeg kommer... I tillegg fikk jeg e-post fra et annet medlem, men han skulle gi beskjed. Joda, har fått med meg; Lars-Inge Tommy Dag Trond som kommer fra Agder Arne som kommer fra Oslo, noen glemt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 18, 2004 Se her,ja!! Det er gutten som har full kontroll!! hehe.. Da er det vel bare å få tatt full shining en dag det ikke regner...... Hadde planer om det idag,men nå ser det ikke særlig bra ut ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 19, 2004 er mulig jeg tar en tur innom og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Helge Gjerseth er mulig jeg tar en tur innom og... Hadde vert morro det Helge, gleder meg til å se bilen din med hvite felger. Ser foresten ut som det blir bra med biler. Fint hvis de som har lyst til å stille ut bilen sin kommer i god tid før 11.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 20, 2004 Skal prøve å få tatt en tur jeg oxo..................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Heine Matre Hadde vert morro det Helge, gleder meg til å se bilen din med hvite felger. Ser foresten ut som det blir bra med biler. Fint hvis de som har lyst til å stille ut bilen sin kommer i god tid før 11.00. hehe er ikke akkurat noen utstillings shine på bilen min da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...