Utstilling og klubbmøte 25. september

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

hehe er ikke akkurat noen utstillings shine på bilen min da men..

 

Det gjør jo ingen ting! Bare topp jo fler som kommer! Kjempe flott hvis du kommer, er viktig å vise bredden og variasjonen i klubbem vet du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøst deg med at heller ikke min bil holder utstillingsstandard, men jeg tenkte nå jeg skulle gjøre det allikevel...

 

Vasker og fikser bilen før jeg kjører bortover og det er det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. er det vaskefasiliteter i nærheten av der vi skal være? regner ikke med at bilen ser helt strøken ut etter 2 timer og 30 min på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe problem det...er vaskehall 500m før du kommer fram.

Hvis ikke vi kan få orndnet noe til på plassen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror grenland må være det stedet med flest vaskeanlegg per inbygger i hele norge, så det går nok veldig bra ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut. Flaks for meg at andre fra Agder skal være med, for Porsgrunn er ikke akkurat det stedet jeg er mest kjent på... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Høres veldig bra ut. Flaks for meg at andre fra Agder skal være med, for Porsgrunn er ikke akkurat det stedet jeg er mest kjent på... :D

 

...ikke jeg heller...

 

Noen som har en GPS-referanse...bare slik for moro skyld?

 

Evt. adresse...jeg skal gjøre med plotter i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir nok jeg han som ligger rett bak deg ja. Skal plukke med meg håndsettet til Keko i morra.. så hvis han ikke blir med, så har vi samband.. tror jeg har 3 stk radioer:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjemer trur eg...men Heine....et litet kart/veibeskrivelse fra E-18?

Og så lurte i på om det koster noen gronker og stille ut?????

 

Og er i god tid før 11 sånn ca 10:30????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Streetmeet i Larvik???????????????

Hm...det må vi titte litt på...........Se om det er noen korttenkte rånere i en Siræva feks som presterer å børne akkurat når onkel kommer forbi.........gjerne i sivil......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske enkelt å finne fram.

Fra Agder:

Dere tar av E18 ved statoil på moheim som dere jo vet hvor er eller hva Lars?;)

Fra Larvik etter dere har passert de gamle bommene og følger omkjøringen pga at E18 er stengt der nå. etter noen km krysser dere E18 og kjører ned ved siden av E18, i bunn av den bakken svinger veien til venstre men dere tar av til høyre i det krysset(første kryss etter lanner med mittrabatt)

i neste kryss tar dere til høyre(skal da ha statoil rett over veien).

agder/larvik:

Så kjører dere bare rett forbi statoil stasjonen og fortsetter mot porsgrunn kommer over en bakketopp on ned en bakke og under jernbanen(OBS fotoboks noen meter etter dette(60 sone))

da kommer det en lang slette og dere kjører bare rett fram hele veien til dere kommer til første lyskryss(texaco stasjon ligger på høyre side etter krysset)

ca 100m etter lyskrysset tar dere av til ventre(første avkjøring etter lyskryss) (Ftoboks her og(50 sone))

med en gang dere har tatt av veien da tar dere av til høyre igjen.

Da skal dere se butikken ca 30 meter boti gata.

 

Skal være ganske enkelt og finne fram.

Ellers er addressen:Langmyrv. 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har også mulighet til å benytte vaskehallen på Grenland Auto..

Har avtalt det med de der ute! Jeg er der fra kl.09.00..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres veldig bra ut!

Jeg sitter her på jobb og bare gleder meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er adressen lagt inn på GPS'en.

 

Hvis jeg ikke finner frem nå skal jeg finne meg en annen jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten røfflig timeplan:

 

11.00 vi starter møte

11.00-13.00 Kunnskaps konkurranse

13.00 siste frist for innlevering av Peoples choice stemmene

14.00 avsluttning med premie utdeling

 

Vil bare minne om at dette ikke er et treff, men et møte med premiering av utstillte biler. Blir derfor ikke pokaler, diplomer og stor ståhei, men en liten premie blir det alikevell. (Derfor koster det heller ikke noe å stille ut.)

 

Alle er hjertlig velkomne!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å fått sponset en god bunke vaskepoletter til selvvaskanlegg hos en av byens lokale bensinstasjoner! (Både vask og støvsug...) Så da er det bare å huke tak i meg, eller ringe på tlf 907 68 323 hvis noen skulle trenge dette i tilfelle kø i hallen til Grenland Auto!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Da er adressen lagt inn på GPS'en.

 

Hvis jeg ikke finner frem nå skal jeg finne meg en annen jobb...

Hehe..eller så er det bare å slå på tråden det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg forsåvidt gjøre, men vet ikke helt om jeg tør.

 

Med den veiforklaring der så må selv jeg kunne finne frem uten hjelpemidler... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå står bilen fin og nyvaska så da får vi håpe at TV2 været stemmer så vi ikke får noe regn..............

 

Ang Streetmeet som noen nevnte begynner det kl 20 hvis noen skal.......Jeg og en med en kebabracer skal oppom å se hva som skjer vet jeg..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja,, Opp om hmm *trøtt* ca. 5 timer.. Burde da få meg litt søvn! Gleder meg til i morra! Blir nok bra detta! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, da var det over! :(

 

Vil bare få rette en STOOR takk til alle som møtte opp og gjorde dette til en kjempeflott dag! Spesielt takk til Agder- og Vestfold gjengen som kjørte såpass langt for å støtte oss, creds til dere!!!

 

Var masse pene biler og hyggelige folk! Totalt endte vi opp med 40 utstilte biler, pluss diverse som var innom! Er alltid hyggelig å møte nye (og gamle) folk, og jeg tror jeg fikk hilst på de ALLER fleste, da jeg stod i "porten" hele dagen... :D

 

Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et flott og svært vellykket treff, vi kommer tilbake ved en senere anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.